hoi hoi. ik heb ee nvraagje. kan je al testen voor dat je ongesteld moet worden. ik moet namelijk 24 juli ongesteld worden hopelijk van niet. ik hoop op tips. groetjes Annika
Je kan het beste wachten tot je NOD. Anders is de kans op een nagatieve test groter en voorkomt teleurstellingen...
Sommige dipstickstesten schrijven voor dat je al vanaf 4 dagen voor je NOD kunt testen. Maar dan moet je wel een hele gevoelige test hebben. Zonde van je geld als hij nog niks aantoont terwijl je wel zwanger bent, maar aan de andere kant: als je vermoedt dat je zwanger bent, kun je ook denken: jammer dan van die paar eurie. En als zo'n goedkope test positief aangeeft kun je altijd voor de zekerheid nog een duurdere test gebruiken.
Dit forum heeft ook een eigen webwinkel waar je ook goedkope testen kunt kopen. De testen hier hebben een gevoeligheid van 25 mU/l, wat betekent dat ze al 4 dagen voor je NOD hCG kunnen aantonen.
hoi oi. bedankt voor jullie snelle reacties. op deze webwinkel heb ik ze ook dit keer gekocht. groetjes Annika
Ik heb met de clear blue 3 dagen voor mijn NOD getest en die was heel positief. Maar nu ben ik mega onzeker of het wel klopt omdat ik gewoon nog buikpijn heb al 2 dagen. Morgen dus weer testen.
hoi hoi. positief is positief lijkt mij. in iedere geval gefeliciteerd met je zwangerschap. groetjes Annika