Hoi.. Kon me weer niet inhouden, heb getest terwijl mijn Nod pas 30/31 december is. Heb eerst een Clear Blue gedaan vanochtend en die was nega..en net kruidvat 2 voor 5 euro... Ook nega... Terwijl mijn gevoel zegt dat het raak is. Ik heb steekjes onderin mijn buik, borsten doen pijn bij aanraking en ik lus ineens geen cola light meer (zo gek, smaakt ineens naar spa rood, ging al kijken of ie over datum was) Maarrr wat denken jullie, bedriegt mijn lichaam me nu weer of kan het zijn dat je wel al wat symptomen voelt vóórdat je genoeg Hcg ontwikkelt heb? Dus met andere woorden: Is er nog hoop voor mij deze maand??? Overigens heb ik de 17e mijn ei gehad, dus dacht; 10 dagen erna kun je vast wel testen... xxx reintje
Het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg HCG heeft aangemaakt om een positieve test te krijgen. Ik zou dus nog een paar daagjes afwachten en dan nogmaals testen.
Ik zou over een dag of 3/4 nog een keer testen aangezien het kan zijn dat je lichaam nog niet voldoende hcg heeft aangemaakt.
zelf heb ik wel posi getest 4 dagen voor nod. maar het kan zijn dat je lichaam te weing hcg aanmaakt, vorige keer teste ik pas 7 dagen overtijd positief.(dit is alleen wel mk geworden.)
hé reintje, ik sluit me bij je aan. Afgelopen vrijdag heb ik ook negatief getest, maar heb eigenlijk ook wel sterk het gevoel zwanger te zijn. Maar ja, ik weet ook wel dat je lichaam je gigantisch voor de gek kan houden. Ik ga het morgenvroeg weer proberen. Succes meid!
Hey Reintje, Hier hetzelfde... mijn nod is 30 december. Gisterenavond en vanochtend test van Clearblue gedaan, en beide negatief. Voel me toch wel heel zwanger, en heb alle symptomen. Ik wacht het maar gewoon af tot de 31ste en als ik dan nog niet ongi ben ga ik wel weer testen. Mag ik vragen welke test van CB je gedaan hebt? Die digitale of nog die met het min/plus principe? Ik die met dat min/plus en hoewel er geen plusje tevoorschijn komt zitten er wel veel spikkeltjes her en der in het venstertje... kent iemand dit sowieso? Nova
Natuurlijk kan je toch zwanger zijn. Ik heb vijf dagen voor mijn nod getest met de digitale van clearblue en kreeg wel dat ik zwanger was. Maar ik had me evengoed voorgenomen dat als die negatief was de kans er nog in zat. Je mag in "mijn" topic gaan lezen daar schreef ik al vroeg dat ik wist dat ik zwanger was. Op de één of andere manier wist ik het. Ik kreeg gelukkig bevestiging maar ik had het gevoel voor ik ook maar iets van hormoontjes kon aanmaken. Dus volgens mij kan jij gerust nog positief testen. Alleen zal je iets meer geduld moeten hebben.
ik heb 5 dagen voor nod positief getest maar het kan idd dat je nog te weinig hcg in je urine hebt, gewoon nog ff wachten. succes
Hoi Reintje, Wat spannend inderdaad, zeker als je zelf een sterk gevoel hebt dat het raak is. Ik zou het over ene paar dagen nog een keer proberen, waarschijnlijk heb je dan meer hcg in je body. Succes en laat 't ons weten Groetjes, Daar
ik heb vandaag ook 4 dagen voor NOD negatief getest, ik ga er vanuit dat ik dus gewoon ongi word.....ben ik van het weekend niet ongi, ga ik het nog eens proberen.
Kwebbelsnoes ook jij kan nog positief testen. Ik wacht zelf gewoon tot mijn NOD, ik moet nog 2 enorme lange dagen geduld hebben. Groetjes, Daar
Goede avond lady's, Ik heb weer getest, maar helaas...weer negatief.... Nu heb ik al een beetje bruin verlies gehad, dus denk dat mijn ongi er weer aan komt. Helaas...volgende ronde nieuwe kansen!