Test al vanaf dag 7, ei gemist??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dushi1980, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb een vrij regelmatige cyclus tussen de 26 en 28 dagen. Ik ben vanaf dag 7 bezig met ovu testen.

Dag 7 niets
    Dag 8 niets
    Dag 9 heel vaag streepje
    Dag 10 vaag streepje
    Dag 11 vaag streepje
    Dag 12 niets
    Dag 13 niets

Heb ik nu m'n ei gemist??? Ik snap helemaal niets meer van die testen, heb nog nooit m'n ei gevoeld dus merk ook niets anders aan mijn lichaam.

Moet ik nu door blijven testen?? en iemand ervaring met testen van 123ovulatietest (babyboomshop), waren wel erg goedkoop maar mag toch niet uitmaken voor de werking ervan of an dit per test schelen??

Hoop op jullie wijze woorden.

x dushi

2. Peeter

Peeter Actief lid

26 jun 2010
    115
    0
    0
    Hallo Dushi,
    Ook ik heb een vrij regelmatige cyclus van rond de 28 dagen. Ik heb meestal een positieve ovulatietest rond dag 15/16. Je ei kan dus nog steeds komen, gewoon nog even doortesten.
    Ik gebruik zelf ovulatietesten van zwanger&kids.
    Succes ermee!
    Groetjes,
    Peeter

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Inderdaad nog even door testen, je eisprong kan nog komen. Wie weet heb jij een kortere luteale fase, waardoor je eisprong iets later in je cyclus komt. Succes!

4. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

15 okt 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja meid, gewoon door blijven testen... Ik heb ook net pas mijn ei gevonden en zit dus op dag 18/19!!! Succes. :)

5. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie's, vandaag ook nog maar getest, net stiekem op m'n werk :D:p

Maar nu dag 14 weer vaag streepje zichtbaar, blijf dus inderdaad nog maar even testen, misschien vanavond ook nog een keer!

Spannend hoor, 1e keer dat ik ovu testen gebruik, paar maanden geleden waren we er nog heilig van overtuigd dat we het bij 1 kindje zouden houden maar 1 januari besloten dat we er toch nog een keer voor gaan, en nu kan het me niet snel genoeg gaan!!!

X Dushi

Deel Deze Pagina