Wanneer kan ik testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snowtje, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd wanneer ik een zw-test kan doen en zo ja welke ;) het zit namelijk zo: ik heb altijd een vrij korte tijd zitten tussen eisprong en mensturatie. Tussen de 9-11 dagen na een positieve ovulatietest begint mijn mensturatie. Nu zit ik morgenochtend op dag 12 na de positieve ovulatietest. Kan ik dan een normale zw-test doen, of moet ik een extra gevoelige gebruiken? Want normaal gesproken zit er natuurlijk 14 dagen tussen ovulatie en menstruatie dus wat dat betreft zou je zeggen dat ik te vroeg test.. Maar als je naar mijn lichaam kijkt dan ben ik wel overtijd misschien. wie kan mij helpen :)

2. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik kon bij beide zwangerschappen 8 /9 dagen na ei positief testen, ik zou het dan doen met kruidvat 2v5 of de dipsticks(gewone) van zWanger en kids... 12 dagen na je ei is de kans wel goed aanwezig dat je positief test, mits je natuurlijk zeker bent geweest van je ei

3. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Extra gevoelig is niet nodig dan hoor, bovenstaande tests zijn van zichzelf erg gevoelig!

4. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben wel zeker van m'n ei. positieve test en de dag erna steken e.d. dus denk wel dat ik weet wanneer die geweest is. ohhh weet niet of ik morgen al durf, maar bedankt voor je reactie. ga of morgen of maandag dan maar testen :)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik blijf ook even meelezen, spannend! :) succes

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Spannend!!! Ik hoop op veel roze!!!

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb zelfs 11 dpo al positief getest ;) ben benieuwd!

8. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vanochtend getest, wel met extra gevoelige want die had ik nog liggen. Van babyboom besteld. Nou helemaal niks hoor :( en ook nog geen menstruatie.. dus is mij een raadsel. Misschien voor het eerst een langere lf fase? De tijd zal het leren...

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Jammer dat hij nega was.
    Mijn lf was altijd 11-12 dagen.. ik heb 9 dagen na ei met avondurine getest met kv 2v5 en daar kwam na 10 min een mega vage lijn op.
    Met dezelfde urine een cb plus gedaan en die knalde!!

Qua gemiddelde lf testte ik dus 5 dagen voor nod posi en volgens mijn eigen lf zo'n 2-3 dagen voor nod.

Als je test moet je gewoon uitgaan van het aantal dagen na ei.
    Aangezien het bij jou nog geen 14 dagen na ei is kan het ook nog goed zitten hoor ;)

10. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, vandaag ongi geworden :( voor mij dus opeens lange tijd tussen ovtest en ongi. Kan dus ook nog...

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    balen zeg :( hopelijk volgende ronde beter...

Deel Deze Pagina