z&k dipsticks negatief 10 dpo nog hoop?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Nuage, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Ja ik ben een testjunkie en ja ik moet gewoon wachten tot mijn NOD :D Maar ik ga het tóch vragen!

Heeft er iemand ervaring met de Z&K dipsticks (dus de goedkoopste) en vroeger testen? Ik zit nu op 10 DPO (4 dagen voor NOD) en heb vandaag en gisteren getest met deze testen. Ze blijven omo-wit helaas.

Nou is de kans natuurlijk het grootst dat ik gewoon niet zwanger ben en alle symptomen die ik nu heb (heb er heel veel) gewoon weer een truc zijn van mijn brein, maar is er ook de mogelijkheid dat ik later alsnog positief test? Zijn er mensen die dit hebben meegemaakt?

Normaal haalde ik altijd de kv2v5 maar die vind ik niet zo goed meer eigenlijk.

Ik heb ook nog een midstream test liggen van Z&K, zijn die beter?

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Het kan nog makkelijk hoor! :)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik persoonlijk vind de midstream duidelijker dan de dipstick van z&k. Allebei ervaring mee. En op 10 dpo negatief wil nog niks zeggen, het kan inderdaad nog.

4. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Dan hou ik stiekem toch nog wat hoop! Ik voel me wel heel erg zwanger.. maar ja...

Vorige maand was ik zwanger en toen testte ik geloof ik wel al eerder positief. Ik ga dat even nakijken.

5. Yv86

Yv86 Bekend lid

Dec 14, 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
  6. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn evaring is dat de midstream van Z&K wat duidelijker is.
    Eke vrouw is verschillend in hoe snel en hoeveel ze hcg aanmaakt, dus je kunt nu zeker nog niet zeggen dat je niet zwanger bent.

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Je zit 4 dgn voor nod...

Dus ja er is zeker nog alle hoop

Dat je de vorige ronde eerder testte wil niet zeggen dat het elke keer zo is, Je HCG kan schommelen
    Niet gelijk opgeven en ervan uitgaan dat het niks meer word over 2 dgn nog een keer testen

8. Troelie

Troelie Bekend lid

Jun 21, 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Nuage, ik neem aan dat je vandaag ook wel weer een testje hebt gedaan? Hoe is ie vandaag?!

Ps. ik herken je naam nog van het september 2012 forum denk ik, zie dat jouw dochter ongeveer net zo oud is als de mijne :). Wij zijn ook weer bezig, ronde 3 deze keer.. hopelijk deze ronde raak! Jij vorige maand een vmk gehad meen ik te begrijpen uit 1 van je reacties?!

9. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik heb afgelopen maand een minder prettige evaring gehad met de dipisticks van z&k.
    Ik teste op zaterdag 27 juli licht positief ermee om dezelfde nacht zwaar ongi te worden.
    Testen overgens 4 dagen voor me verwachte ongi.
    Door het vroege testen weet ik nu niet of het vroeg is misgegaan of dat de test niet goed was...
    Uiteraard ga ik deze maand weer testen hoor met z&k begin ook een test junkie te worden

10. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Ik zit 2 dagen voor NOD, en testte vanmorgen ook wit met de dipstick van zwanger&kids. Nu lees ik veel verschillende verhalen, dat meiden bijv met deze dipsticks negatief testten, maar met kruidvat weer positief met dezelfde urine.
    Ik had 3 dipsticks gratis besteld, samen met 2 midstreams voor 4,95. Ik ga het morgen misschien met een midstream proberen, heb het idee dat ik wel eens zwanger kan zijn. Heb nog geen bruinverlies terwijl ik dit vorige maand al 3 dagen voor NOD had en dus ongesteld werd. Maar ben pas in ronde 2 met Clomid, dus wie weet heb ik wel geen eisprong gehad of is mn cyclus langer.

11. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ik testte met KV2v5 op 9 dpo positief, terwijl de dipstick van Z&K pas óp NOD heel licht positief aangaf. Kan dus nog alle kanten op meid! (nou ja, alle, twee ;))

12. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Oké positieve berichten dus! Of nou ja, negatief maar dat is positief voor mij hihi

Nee ik heb vandaag dus niet getest! Wonderlijk he :D Ik heb alleen nog de midstream liggen en die wil ik bewaren tot mijn NOD. Kruidvat zit hier niet in de buurt dus ik kan niet zo makkelijk daar wat bij kopen.

Ik heb trouwens de twee andere keren niet met ochtendurine getest, dat was niet al te bijdehand eigenlijk.

Klopt vorige maand had ik een vmk. 4 dagen na mijn NOD ging ik alsnog bloeden en verloor ik van alles dus het heeft maar heel kort geduurd. Maar wel genoeg om blij te zijn geweest en dus ook heel teleurgesteld. Maar op zich was ik toch blij dat het zo snel gelukt was om weer zwanger te worden, hiervoor duurde het 5 jaar namelijk.

Hhhmm nu heb ik eigenlijk spijt dat ik niet getest heb vanmorgen :D

Mijn symptomen zijn vooral 's avonds erg duidelijk. Lage rugpijn, veel afscheiding, heel erg emotioneel (huilen, afsnauwen), steekjes en plopjes in mijn onderbuik en bandenpijn vooral als ik nies. Maar ik ben me er ook van bewust dat dit allemaal ook kan als je ongesteld moet worden. Dus we wachten maar af.

13. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

Apr 11, 2013
    1,696
    295
    83
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ik heb deze ook in huis.
    Nu vraag ik me af hoe gevoelig deze nu echt zijn? er staat bij dat ze al te gebruiken zijn 6 dagen voor NOD.
    Lijkt me erg stug of niet?

Ik heb een behoorlijke testdrang :D maar vraag me af of het wel al zin heeft of niet?
    Kans is denk ik groot dat ie 3/4 dagen voor nod gewoon negatief aangeeft?

vorige keer testte ik op nod negatief met kruidvat 2 voor 5
    en 2 dagen erna pas positief, maar even later wel een vmk...
    weet ook niet of het daar dan ook al mee te maken had

14. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Het zal er vanaf hangen hoe snel/hoeveel hcg je aanmaakt en dat verschilt per vrouw. Zelf testte ik voor het eerst 5 dagen voor nod met de uiterst gevoelige midstream e die was toen al mooi duidelijk. Denk dat ie 6 dagen voor nod dus ook wel positief was geweest. Maar de midstream was bij mij weer wel iets duidelijker dan de dipstick.

15. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Het ligt eraan wanneer de innesteling was, als die er was.

Als je zwanger bent heb je kans dat je gewoon positief test nu. Alleen je weet niet of het ook blijft zitten natuurlijk. Vaak gaat het voor NOD nog mis. Zelf maakt dat me niks uit ik wil het altijd weten, maar andere vrouwen hadden het dan liever niet geweten.

En als je nu negatief test zegt het nog niks.

Daarom denk ik altijd win/win. Of hij is al positief of het zegt niks toch? :p

16. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

Apr 11, 2013
    1,696
    295
    83
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    haha, thnx voor de reacties.
    Ik denk dat ik toch netjes wacht tot mijn nod,
    ben zooo bang voor een negatieve test.