Wanneer kan ik testen...?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AnnieF, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Even een vraagje hoor.
    Ik heb een onregelmatige cyclus. (zie mijn handtekening)
    1e dag van deze cyclus was 8 januari.
    Heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt.
    Ik testte positief op 30 januari. Op 31 januari was de tweede streep weer heel licht. Betekent dat dan, dat de eisprong geweest is?!
    En wanneer is dan mijn NOD?
    Ik had 14 dagen gerekend vanaf de 31e, dus 14 februari.
    Ik heb die dag dus ook getest, helaas spierwit.
    De 15e ook nog een keer getest, weer wit.

Vandaag zit ik op dag 40 van mijn cyclus, en ongv. op dag 17 na de eisprong...
    Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben?
    Ik heb eigenlijk nergens last van, behalve een zwaar gevoel in m'n onderbuik. Wat ik voel als ik ga zitten en bijv. moet hoesten. Ik voel het ook als ik loop, heel gek...

Ben even benieuwd wat jullie hier van denken!
    Hoop zo erg dat het deze maand raak is...
    Ben ik te vroeg geweest met testen?
    Of moet ik gewoon nog even geduld hebben? (moeilijk!!)

2. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Misschien een lange cyclus,over een paar dagen nog eens testen.Succes meid

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    misschein heb je een langere lf ?? dat zou ook kunnen, heb je na de 31e wel doorgetest ?
    en weet je heel zeker dat die de 30e positief was ? streep donkerde dan controlestreep?
    je ei springt 24-36 uur na positest ;) dus kan best zijn dat dan vandaag/morgen je nod is
    het is altijd erg lastig.
    kan best zijn dat je volgende week ongi word,
    kan ook dat je wel zwanger bent en langzaa hcg aanmaakt.
    Ik zou woensdag als je niet ongi bent nog keer testen, en anders de ha bellen

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Een positieve ovu test geeft alleen aan dat je een lh piek hebt. Je eitje kan dan springen, maar hoeft niet, het kan ook blijven 'hangen' en later in je cyclus nog springen. De enige betrouwbare manier is het bijhouden van je temperatuur.

5. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn 2e zwangerschap testte ik inderdaad ook pas later positief, dus hoop er stiekem nog wel op!

Al probeer ik er niet teveel op te hopen, anders is het weer zo'n teleurstelling :(
    Het was inderdaad overduidelijk dat de test positief was de 30e. Was echt een knaller! Daarvoor allemaal veel lichter, en vanaf de 31e ook weer bijna wit.
    Helaas niet kunnen temperaturen omdat ik daarna ziek ben geweest met koorts....

Afwachten dus nog maar even!
    Wat denken jullie van dat 'zware onderbuik-gevoel'?
    Herkent iemand dit?
    Ik herken het wel van mijn 2e zwangerschap, maar op een gegeven moment wil je misschien ook alles voelen ;)

6. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Je zou zeggen dat als de 30e een knaller was je al ongi moet worden!
    Ei spring binnen 24-48 uur! Ik ga dan uit van 48 uur, dat zou dan 1 febr in jou geval zijn.. Als je daar dan 14 dagen bij op telt zit je op 15 febr waarop je je menstruatie kan verwachten.. Maar goed das bij iedereen ook weer anders! Misschien dat het vandaag nog komt..En anders morgen weer even testen? Hoop het voor je! Spannend! Succes!

7. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen een zwangerschapstest (Action) gedaan en nog steeds spierwit...
    Nog steeds niet ongesteld, maar ik ga er maar vanuit dat dit deze week wel zal gebeuren dan....

Deel Deze Pagina