Hoi dames, Wij hebben onze 1e IVF gedaan.Donderdag 7 mei is mijn NOD dan moet ik een bloedtest doen. Gisteren had ik hele dag zeurderige buikpijn. 2 mei was 10 dagen na pregynl na een half uur had ik die test. Vandaag 3 mei heb ik weer een test gedaan dus 11 dagen na pregnyl. Eerste 5 minuten zag ik niets na een half uur ging ik terug kijken zag ik deze lijn...Wat denken jullie?Morgen ga ik weer een test doen. Owja de test van 2 mei staat wel een heel dun lijntje ik zie hem wel,maar op de foto is het niet duidelijk.Ter info.
Ik wil wel reageren alleen ben niet bekend met pregnyl. Dus heb geen idee tot wanneer de test daarop kan reageren. ik hoop voor jou een positieve test. maar voor een indroger vind ik hem wel vrij donker..
Bedankt Engeltj. Normaal zeggen ze altijd wanneer je pregynl 5000 spuit maximaal na 10 dagen uit je lichaam is. We zullen afwachten dan maar. Morgen ga ik nogmaals testen.
Ik ga morgen weer kijken bij je! Hopen op een mooie knaltest in deze dagen. je testen lopen idd wel op. Duim voor je!
Ik vind het wel hoopvol dat ie oploopt! Al ben je nog wel heel vroeg.. Ben benieuwd naar je volgende test
Helaas is dat in theorie gebleken niet juist. Het kan zelfs korter maar zeker ook langer in je lichaam zitten Je test is vandaag zeker opgelopen. Dat ziet er al goed uit! Ik duim dat hij nog meer gaat oplopen de komende tijd! Je bent nog wel heel vroeg met testen op 8-9 dpo (zeker is de lijn wel heel duidelijk voor 9 dpo)
Test loopt op, dat is hoopvol. Bij ons zeiden ze dat je toch echt 14 dagen moet wachten met testen na 5000ie pregnyl. Dit om teleurstelling te voorkomen. Maar zoals gezegd. Een oplopende test is hoopvol en duim voor jullie dat het raak is
Hoi dames, Ik heb weer met middagurine getest, maar ben niet veel wijzer geworden. Wat denken jullie??? Moet ik morgen beter met ochtendurine testen? Ik weet het echt niet meer wat ik van deze test moet denken moest die niet donkerder zijn. Ik zit nu 3 dagen voor NOD....