Hoi allemaal, Ja ik kom even mijn hart luchten... Ik voel mij zo onrustig kon er gister niet van slapen en ik ben zo ontzettend charareinig! ik wordt gek van mij zelf! Ik voel mij zo op gefokked..ik ben zo bang en onzeker over mijn zwangerschap...denk steeds dat het mis zou gaan..dan heb ik weer pijn in mijn onderbuik en rug..en dank aan mijn miskraam... ik heb hart kloppingen en ik tril maar..dit is echt niet leuk meer en ik probeer positieve te zijn..maar ik wil zo graag dat deze zwangerschap goed gaat! Heeft iemand wat advisen? Heeft anderen dit ook ervaren? Ik hoor het graag!
Ja hoor, ik was ook erg onzeker in de eerste weken, tot de 3 maanden voorbij waren. Buikkramp en rugpijn heb ik ook gehad, ook erge bloedverlies, maar dat kwam omdat er een vaatje was gesprongen. En chagerijnig ben ik nog steeds, word er zelf ook niet goed van, en me vriend ook niet. Zit alleen maar te klagen Van hartkloppingen heb ik nu pas last. En meid, deze zwangerschap hoeft niet fout te gaan. Heb je al een echo gehad? Of wanneer krijg je die? Ik wens je veel sterkte met je zwangerschap, en probeer toch wat positief te denken. En als je het echt niet vertrouwd, bel je gewoon even je verloskundige op Groetjes Xena.
hoi july ik zou als ik jou was en zo onzeker zou zijn ff langs de huisarts gaan ik zag dat je al een miskraam hebt gehad en dan kan je volgens mij al wat eerder naar een verloskundige toe ! het is en blijft natuurlijk spannend maar het begin is er toch echt ! ik was had ook zo veel last van van alles en dan erg en dan weer niet zo erg ... maar ik heb zelf altijd geloofd dat als ik positief bleef dit beter voor de beeb is ! en dat lukt mij heus ook niet altijd hoor... heel veel succes en van harte gefeliciteerd !
Bedankt zo voor jullie advice..echt zo lief! Ja ik probeer heel erg positieve te zijn..en de één keer is het beter dan de andere keer..maar vandag is echt een beetje een k.u.t . dag.. Er chagie...en wij hebben nog niemand verteld omdat het nog zo pril is..maar dan heb ik dus ook niemand om er mee over te praten..mijn man snapt het niet,,,en zegt..aaagh wij zien het wel... Ik krijg mijn eerste echo pas op 4 december..dus dat duurt nog wel even..moet er gowoon van uit gaan dat alles goed zit..ja ik denk om dat ik vorige jaar mijn miskraam heb gehad..ja dat deed echt vrezelijke pijn en ik weet niet als ik dat nog een keer kan verdragen... Maar ik ga echt mijn best doen om wat rustig te blijven...
hoi hoi jeetje probeer toch een beetje jezelf in de hand te houden hoe moeilijk ook maar stress is ook niet goed voor zowel jou als je baby denk erom dat elke zwangerschap anders is en een miskraam uitdraaid als de embryo al bij voorbaat niet gezond is het lichaam maakt meestal een goede keuze door een miskraam in stand te zetten probeer rustig te blijven en denk positief over dit kleintje helemaal omdat dit een nieuw kleintje is met nieuwe kansen er is geen meer of minder kans dat dit weer een miskraam word probeer te genieten succes groetjes nathalie
Hey meis, probeer wat afleiding te zoeken voor je zelf, zodat je er eventjes niet mee bezig kunt zijn! Anders wordt je idd gek! Ik lig precies gelijk met je, en ook ik heb mijn controle op 4 december. Geen miskraam gehad, maar hier was het wel ronde 17, wat hier dus voor stress zorgt. Maar ik heb dus gewerkt vandaag (op een zwembad) en het was echt heerlijk om er dan eventjes niet mee bezig te zijn! Dus zoek wat voor jezelf zodat je wat om handen hebt en het eventjes kan vergeten. Sterkte meis met wachten.. ik wacht met je mee...
Dankt julie wel voor al jullie advicen en reacties..het is een grote steun en ben erg dankbaar! Ik voel mij al een beetje beter naar het weekend en ben meer positieve..en probeer mijzelf wat meer bezig te houden met andere dingen.
Hoi July probeer je wat te ontspannen, meditatie en joga kunnen hier heel goe bij helpen, als je voor joga kiest: er is zwangerschapjoga, die is wat aangepast zodat de oefeningen minder zwaar zijn, en je komt er heerlijk relaxed weer weg. schaf anders ook wat kalmerende muziek aan, hebben ze oa bij de tuinen wel, en bij de spirituele winkels. bij de spirituele winkels hebben ze speciale muziek voor de zwangerschap. aanstaande zaterdag moet ik mijn NOD hebben, maar heb sinds een paar dagen ook last van mijn onderrug: bij bukken, wat zwaardere boodschappen, stofzuigen voel ik hem, dit terwijl ik nooit last heb gehad van mijn rug, volgens verhalen op internet hoort dat erbij, ook heb ik al sinds de eisprong een ongi gevoel, hoort er ook bij, net als hoofdpijn, vlagen van misselijkheid, meer vaginale afscheiding,vermoeidheid, veel plassen, en heel veel dromen, en natuurlijk de groeiende gevoelige borsten, heb al e cup dus hoop dat ze niet te ver doorgroeien had vannacht een droom : liedje van andre hazes: glimlach van een kind, weet niet hoe ik eraan kom, want is jaren terug dat ik dat liedje heb gehoord dus probeer je echt te ontspannen, stress is heel slecht voor je ongeboren kindje, ik probeer zo min mogelijk erbij stil te staan dat de vorige zwangerschap een miskraam werd, en probeer zoveel mogelijk vertrouwen erin te hebben dat het deze keer wel goed gaat. dus: niet stressen maar relaxen succes met je zwangerschap July
Dankje wel Kirsten007! Het is geweldig al de steun en advice ik krijg! Het helpt wel en doet mijn hart goed.. Ik hoop zo voor jou dat jij ook Zwanger bent! VEEL SUCESS Ik zal voor je duimen!
Hoi July Ik herken het helemaal! Probeer boven alles toch positief te blijven! Het helpt je sneller door de lange weken heen.. Ik krijg nu eindelijk een echo donderdag.. als die goed is durf ik ook opgelucht adem te halen! Succes!
Hallo meiden, Ik heb al een aantal dagen last van misselijkheid, af en toe wat duizelig, erg moe en mijn borsten beginnen steeds gevoeliger worden. Ik kan pas over 1 week gaan testen, maar ik wil zo graag nu al een test doen ik word er gek van! Maar als je langer wacht hoe meer duidelijkheid je hebt. Heeft iemand een idee of dat positieve symptonen kunnen zijn, ik weet het gewoon niet. Alvast bedankt. Groetjes Audrey
Ik zou echt wachten tot één dag naar dat je ongi moest worden wachten.. Als je het te vroeg doet dan kan je wel telurgesteld worden omdat het negitieve is maar dat hoeft dan niet zo te zijn..dus ik zou gewoo wachten..hoe moelijk het ook is! Ik wens dat je zwanger bent! Hoe ons op de hoogte!