Knettergek van die vragen.. 'waar blijft de kleine nou..'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Slagroomsoesje, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

.. of 'is ze er al', 'rommelt het al bij je'

Word er zelf ook zenuwachtig van gewoon.
    Ik had een status op FB gezet dat mijn oudste gister met een vriendje mee mog eten en vanmiddag weer.. krijg je reacties als
    "leuk.. maarruhh waar blijft je kleine nou"
    "wanneer komt die kleine nou van je"

Gister een leuke foto van mijn jongste geplaatst met een cowboy hoed.
    "leuk maar waar blijft je kleine cowboy"

Dan denk ik leuk dat je ook daadwerkelijke reageert op wat ik neerzet.

Morgen word ik ingeleid en niemand weet dat alleen mijn moeder dan
    man zou niet willen weten hoe ze dan doen als ik dat op fb zou zetten..

2. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Dan zet je gewoon deze op je Facebook:

Overdue.jpg

3. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Mooie tekst!!

4. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie tekst.
    Ik krijg het nu ook constant te horen. Nog steeds niets

Jeetje waar blijft hij nou en iedereen maar bellen en appen,
    Ik begin mij ook ongerust te maken omdat ik het gevoel dat mijn lichaam niet meewerkt. De baby wil wel maar mijn lichaam niet.

5. Flubje

Flubje Niet meer actief

Nice!

ik had alle statussen op do not disturb oid gezet. Werd er zo gek van. En dan is hij nog op de uitgerekende datum geboren...

6. rums

rums Niet meer actief

Ik heb op fb toen uitgezet dat je iets op mijn tijdlijn kon zetten en op whatsapp alle mensen geblokt die ik niet wou spreken.
    Ben uiteindelijk met 41+5 ingeleid en wat had ik graag dat plaatje gewild. Heb 'm opgeslagen op de pc mocht het nog een keer voorkomen/

Succes morgen!!!

7. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Idd heel mooi tekstje.

Zelf heb ik geen ervaring met deze uitspraken, maar kan me er best iets bij voorstellen. Hier krijg ik wel continu de vraag: wanneer ist aan jullie? Wanneer mogen we een kleinkind verwachten? enz....
    Denk dat het op dat vlak even vervelend moet zijn.

Succes met de bevalling.

8. Linana

Linana Niet meer actief

Reacties die mij niet bevallen, verwijder ik gewoon.
    Reacties die mij irriteren net zo. Ik zou zeggen, doe hetzelfde, doe dan hoef je die reacties ook niet te lezen onder een leuke foto van je cowboy :D

Succes met de bevalling!

9. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Weet je wat het is, als niemand interesse (of nieuwschierigheid) toont is het ook niet goed. Tuurlijk ben je zelf het meest benieuwd en word je er niet goed van, maar het is nog maar ffies. Nog even langs je heen laten gaan en dan genieten van je meisje.

10. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
  11. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Heeeeeeeel herkenbaar!!!!! Word er ook gek van :) ik heb dan geen FB maar ik kan echt niemand meer 'gewoon' bellen. Mijn eerste zin is standaard; nee geen paniek nog niks aan de hand,..... Op de crèche vandaag werd m'n man ook onder vuur genomen, zowel bij het brengen als halen. Is er al wat aan de gang??????? Pffffffffff :D

12. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    Ik word er ook doodziek van en dan ben ik 1 dag over tijd. Mensen die aftellen , iedere ochtend wel een WhatsApp van iemand. Volgens mij komt die kleine gewoon nog niet omdat er zoo op ge aast word. Zelfs ij me ouders op werk word het elke dag gevraagd

13. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Ik heb een 'keep calm I'm still pregnant' plaatje op mn fb gezet met daarbij dat ik dankbaar ben voor alle lieve mensen die aan ons denken en meeleven met de laatste loodjes.

Hoef ik ook niet meer op iedereen te reageren en geef ik er een positieve draai aan.

14. mijneerste1

20 mei 2013
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooohjeetje, zo irritant maar toch aan 1 kant fijn dat ze zo nieuwsgierig zijn. soms lijkt het bij mij alsof ze allemaal afspreken om die dag te gaan vragen waar het kindje is en andere dagen is het heel stil. haha zo blijft het doorgaan.

hoe is het je trouwens gelukt om zosnel ingeleid te worden, ik wil ook eerder :(

15. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Lijkt me idd heel vervelend! Hier word het een geplande keizersnede, iedereen weet dat, dus ik denk niet dat ik zo'n opmerkingen moet verwachten. Je kan het ook zien als een complimentje naar je kindje toe. Iedereen zit te wachten op haar komst, zo welkom is het en zo graag gezien...

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Nou zeg, men is toch oprecht benieuwd naar het nieuwe kindje? Ik vind het vervelend om te lezen dat jullie er allemaal zo'n hekel aan hebben.

Natuurlijk vragen mensen er naar! Dat is toch logisch? Er komt een nieuw persoon op de wereld; vrienden zijn geïnteresseerd, familie is geïnteresseerd.

Ik doe het zelf ook, en echt niet om de toekomstige moeder te irriteren hoor! :(

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier sluit ik me bij aan, vriendin van me was een week over tijd ze werd er gek van maar vond het ook wel leuk dat er zoveel mensen mee bezig waren. :)

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Oja succes vandaag met je inleiding :D

19. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Ik ben ook oprecht dankbaar voor al die mensen die aan ons denken en meeleven. Daarom een algemene post op fb omdat ik niet altijd de energie en zin heb om de telefoon op te nemen of terug te appen.

En ik denk vooral doordat je met de laatste loodjes zelf ook uit zit te kijken naar de baby en je idd weinig energie hebt het soms kan lijken alsof mensen nog een extra 'pushen'. Natuurlijk is dit niet het geval en is men gewoon enthousiast en nieuwsgierig. Maar kan me best voorstellen dat je dat in de laatste fase van je zwangerschap soms anders interpreteert.

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik krijg die vraag ook regelmatig, nu moet ik zeggen dat ik zelf wel een beetje klaar ben met de zwangerschap. Maar waar ik nog meer een hekel aan heb is mensen die denken te weten wanneer het gaat gebeuren. Zo van nou die datum dan gaat het gebeuren hoor!

Ik vind het zelf al moeilijk genoeg om te wachten dus al die datums zijn echt niet nodig!

Deel Deze Pagina