Wanneer kan ik weer testen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sadieraven, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    #1 sadieraven, 2 aug 2012
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
    Hallo, ik zit met een vreemd iets en word er erg onzeker van...
    Heb december 2011 mijn laatste prikpil gehad en heb alleen in maart 2012 bloed verloren vanwege een operatie. Nu heb ik vrijdag 20 juli onveilige sex gehad en donderdag 26 juli kreeg ik behoorlijk stevige krampen en verloor oud bloed en roze bij afvegen. Dit stopte na 3 dagen. Nu sinds ong 3 dagen heb ik erge last van mijn tepels en nog steeds (menstruatie) krampen soms zwaar maar vaak heel licht.
    Afgelopen zondag 29 juli een negatieve test gehad maar de symptomen blijven houden, de krampen en gevoelige tepels en sinds gister last van griep... Ow heb trouwens sinds 1,5 week ook veel meer last van acne vorming. Had het normaal lichtelijk in de t-zone maar het zit nu zelf op me wangen en is verergerd :(
    Omdat ik niet weet wat mijn cyclus is weet ik dus ook niet wanneer ik nou echt een geldige test kan doen??
    Graag hulp? :(

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Na een prikpil kan het inderdaad lang duren voordat je cyclus goed op gang is. Een zwangerschap is ongeveer 10dgn na bevruchting aan te tonen. Je weet natuurlijk niet wanneer je eisprong is geweest, maar sperma leeft ongeveer 72uur. Dus die range zou ik nemen. Wacht nog deze week af en test dan.

Groeten Evelien

3. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Bij de kruidvat kan je heel goedkoop een dubbele test halen voor 6euro. Dan kan je nu testen en later nog een keer als je dat fijn vind

Deel Deze Pagina