Zou het??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door fall, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fall

fall Niet meer actief

25 december was mijn laatste menstruatie dag. 26 december hebben wij sex gehad. 27 december verloor ik iets helderrood bloed, wat ik nooit heb na mijn menstruatie, weleens oud bloed maar dat is dan meestal een dag erna.
    Ik dacht echt dat ik weer ongesteld werd. Ik heb verschrikkelijke ongikrampen, lage rugpijn, steken in onderbuik, pijn in mijn onderbenen, hoofdpijn, duizeligheid, snotverkouden, en een humeur niet normaal, mijn vriend kan maar beter uit mijn buurt blijven. :( Ik lig het liefst in bed, want ik ben verschrikkelijk moe.
    Herkennen jullie dit dat de symptomen zo snel al komen? En is het mogelijk dat je vlak na je menstruatie bevrucht kunt raken? En wanneer zou ik kunnen testen? want mijn volgende menstruatie is pas op 19 januari.

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Wil je niet teleurstellen natuurlijk maar als de 25ste je laatste menstruatie dag was zou je eisprong wel heel snel wezen.

3. fall

fall Niet meer actief

Nee dat doe je niet, maar ik heb nu wel hele vage klachten, wat ik anders nooit heb. Het is ook niet zo dat ik er heel erg mee bezig ben ofzo. Maar de klachten die ik heb vind ik wel heel erg vreemd vandaar mijn vraag. Ik wil het gewoon zeker weten, en wanneer zou je dan kunnen testen. Omdat volgens het boekje mijn eisprong nog moet komen.

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Heb je getest? Misschien was je menstruatie geen echte menstruatie en was je al zwanger?

5. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik zou zeker niet eerder dan 15 januari testen. Ga heel hard voor je duimen!

6. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Lijkt mij ook wel iets te snel op je menstruatie hoor.

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Je zou misschien idd nu een test er tegen aan kunnen gooien voor de zekerheid. Of je moet er zeker van zijn dat het gewoon een menstruatie was

8. fall

fall Niet meer actief

Ik ga gewoon 15 januari testen pfff duurt wel lang. Ik voel gewoon alles intens. Voel zelf mijn eisprong heel duidelijk. We wachten het af.

9. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Als je eisprong nog moet komen dan is er nog geen bevruchting en zijn de klachtjes die je hebt niet van een eventuele zwangerschap.

Die hoofdpijn, duizeligheid en snotverkouden zal hoogstwaarschijnlijk gewoon een verkoudheidsvirus zijn.

Die andere klachtjes, onderbuik en rugpijn, zouden van een aankomende eisprong kunnen zijn. Dat zou gezien je cyclus meer logisch zijn. Ik had ook altijd al een week voor mijn daadwerkelijke eisprong klachtjes zoals een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug.

Je kan gemiddeld pas 14 dagen na je eisprong testen dus dat is meestal rond NOD.

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Of je bent al zwanger en de laatste menstruatie was geen echte maar nu al een eisprong lijkt me niet...

11. fall

fall Niet meer actief

Het was wel echt mijn menstruatie, dat herken ik wel.

12. mama ikke

mama ikke Actief lid

19 mei 2012
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    ookal ben je zwanger zijn er meiden die soms nog een menstruatie krijgen !!

en die is dan ook soms gewoon zoals je gewend ben . zou idd gewoon een testje wagen !

13. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik was bij mijn 2e ook ongesteld en omdat ik vage klachten had en ik toevallig een test had liggen deed ik die en was super positief.
    En ze is nu 2,5 jaar dus het kan echt!
    Heb je nog getest?
    Ben wel benieuwd!

14. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Wanneer was je 1e menstruatiedag ?
    Ik vraag dat omdat we dan kunnen inschatten op de hoeveelste cyclusdag je seks had...
    in mijn geval :
    3/11 = 1e menstruatiedag
    10/11= seks (enige keer, want was niet bedoeling om in november zwanger te worden)...
    en wat bleek eind november = zwanger...
    Vandaar mijn vraag...
    Maar ik heb eigenlijk geen symptomen gemerkt gedurende de maand november, ...

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

In theorie kan het altijd natuurlijk, maar is de kans klein. Aan de andere kant ben ik van mijn oudste op cd 8 zwanger geraakt (het sperma kan natuurlijk een paar dagen leven) , maar heb in die maand alleen om cd 8 gemeenschap gehad, aangezien mijn exman weg is geweest voor zijn werk weet ik het dus exact, het kan dus wel. Of je daar dan zo snel iets van merkt is dan de vraag, maar ook dit hoor je wel, dat vrouwen het erg snel voelen dat ze zwanger zijn. Dus ik zeg dat het in theorie wel kan, maar of het zo is ???? Dat moet je nog even afwachten.

16. fall

fall Niet meer actief

Ik heb een test gedaan, en die was negatief. Als ik voor mijn menstruatie zwanger was geraakt, zou hij toch positief moeten zijn. 21 december was de eerste dag van mijn menstruatie dus dan zou ik op dag 6 van mijn cyclus zwanger zijn geworden? Het zou dus wel onwaarschijnlijk zijn. Ik ben nog wel vergeten te zeggen dat ik 6 dagen eerder ongesteld ben geworden.

Deel Deze Pagina