Ik heb geregeld buikpijn in mijn onderbuik,echte menstruatiebuikpijn...zeurderig gevoel. Ik heb dit niet alleen deze maand maar wel vaker sinds ik met de pil gestopt ben(juli'06)ik hoorde net dat het kan zijn dat je een cyste op je eierstok kan hebben,schrok ervan. Wie herkent dit? Heb nu vandaag en gisteren redelijk last,wel makkelijk uit te houden hoor,en vandaag is het dag 22 van me cyclus
Als je je echt zorgen maakt om dat gevoel wat je hebt zal je toch naar een arts moeten meid. Wij kunnen helaas (eerder gelukkig) niet in je stokkies kijken! Heel veel succes hoor! Hoop dat er niks zit en dat je "gewoon" pech hebt. Elmo
Ik had er zelf nog helemaal niet aan gedacht dat het zoiets zo kunnen zijn,dacht gewoon dat het kwam omdat je lichaam nu alles weer zelf doet zonder pil. Maar ja toen zei iemand dat ineens....maar ik wist er nog niks van vandaar
Heel veel vrouwen hebben cystes...maar meestal verdwijnen die vanzelf weer en kunnen ze geen kwaad. Door de IVF heb ik ook paar keer 1 gezien. W.s. heb ik ze dus ook wel vaker, maar dan nooit gemerkt. Daarom: als je je echt zorgen maakt kan je bellen...maar de kans is niet zo heel groot dat je echt heel veel last hebt van een cyste denk ik. Maarja, het kan natuurlijk wel... Heb je wat aan he Elmo
hahaha maakt niet uit ben ook benieuwd of er mensen zijn die ook die buikpijn herkennen Ik wacht deze cyclus af en kan dan altijd even bellen om te vragen
Ik ben zins 11 feb gestopt en heb ook zo'n last van pijn in mijn onderbuik. Het duurde nu al 5 dagen, dus ik maar even langs de ha geweest. Kon niks vinden. Kan dus ook gewoon ontpillen zijn.
meid ik kan je wel een beetje geruststellen ik ben het eerste half jaar er gewoon ziek van geweest stoppen met de pil zo erg dat ik wel eens heb gedacht ik ga weer aan de pil want dit ga ik niet vol houden Maar ineens waren alle klachten weg
Dankjewel voor je reactie ik hoop dat het bij mij dan ook binnekort verdwijnt of dat ik gewoon zwanger mag zijn