Ik ben 14 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb zonet een paar keer iets raars gevoeld in mijn buik. Net of iets tegen de binnenkant van mijn buik aandrukt, voelt heel apart. Ik weet zeker dat het mijn darmen niet zijn, dat voelt zo anders. Wat denken jullie, zou het de baby kunnen zijn?
Ik lees wel eens dat vrouwen die al eerder een kindje hebben gekregen, het soms al wel zo vroeg voelden. Maar ik dacht dat je het meestal pas voelt rond de 20 weken.
Er is hier ook een topic dat heet baby voelen? wanneer iedereen zegt wanneer ze voor het eerst de baby voelden, kijk daar maar eens op, er zijn meer vrouwen die het zo vroeg voelden. Leuk toch?
Ik voelde Eva voor het eerst met 19 weken, terwijl mijn placenta aan de voorkant lag. Ze zeggen dan dat je het vaak later voelt en daar ging ik ook vanuit. Maar ik bleek een druktemakertje in mijn buik te hebben (is ze nu nog steeds ).Dus kan best dat je het met 14 weken al voelt.
Ik voel het ook sinds een paar dagen. Eerst twijfelde ik nog of het mijn darmen waren, maar nu durf ik met zekerheid te zeggen dat het de baby is. Volgens de verloskundige ben ik zwanger van een druk baasje en kun je het dan inderdaad vrij vroeg voelen...
Ik voelde met 13 weken de eerste plopjes van de baby. De vk vond het erg vroeg,maar moet zeker kunnen aangezien jij weet wat je voelt en niet de vk.