Lieve allemaal, Gisteravond hebben we de eerste officiële termijnecho gehad. Ons beebje wilde gewoon niet stilliggen. Hij/zij bleef maar salto's maken en naar ons zwaaien. Voor de echoscopiste was het lastig om de kleine op die manier op te meten. Maar alles zag er helemaal uitstekend uit. Uiteindelijk konden we hem/haar toch nog opmeten en nu heb ik 5 dagen cadeau gekregen! Ik dacht dat ik 10 weken en twee dagen zwanger was, maar zit al op 11 weken! Ik voel me even zo ontzettend gelukkig! Ik moet dat gewoon even kwijt. Ook op mijn werk reageerden ze heel enthousiast op mijn zwangerschap en dat terwijl ik er pas 5 maanden werk. Liefs van Suus
wat geweldig leuk! Trouwens goed dat de beeb zveel beweesgt, dat was bij mij ook. Ze noemen dat jumping feetus en schijnt heel goed te zijn omdat dan alles tot zovr kan goed lijkt te werken! Gefeliciteerd en geniet ervan
leuk zeg, ja mooi is dat he! nu kan ie nog lekker springen en over 15 weken zit ie klem! gek idee ik vond ook onze 9 weken echo (ik kreeg er pas nog 8 dagen cadeau bij, en trots dat ik was!) dus eigenlijk 10 weken echo ook heel mooi, helaas kregen we geen goede fotos mee dus nu extra wijs met onze 20 wk dvd (maar wat duurt dat wachten dan lang zeg die 9 weken ertussen!) en binnenkort ga je hem of haar ook voelen trappelen, geniet ervan!
Bedankt meiden voor jullie lieve reacties. Ik dacht al dat het een goed teken moest zijn dat de kleine zo levendig is, maar had nog niet eerder van die term gehoord: Jumping feetus. Bedankt voor deze info. Ik kan inderdaad niet wachten tot het echt zichtbaar wordt dat ik zwanger ben en dat ik de kleine ook echt ga voelen. Hij gaat al zo tekeer dat ik het bijna onvoorstelbaar vind dat ik het niet voel!
gefeliciteerd meiss wat een wonderbaarlijk gevoel maakt er dan van je meester het het is gewoon al een mini mensje echt prachtig geniet er lekker van meiss liefs ancie
wat mooi meid Ons babytje was ook mooi aan het bewegen en aan het zwaaien, Prachtig gevoel is dat he Gefeliciteerd.
gefeliciteerd. leuk he zo zeer bewegend kleine mensje. Die van ons kon ook niet stil blijven liggen. Was ook de hele tijd in de weer en dat was met net 9 weken. Had trouwens ook nog nooit van die term gehoord.
Gefeliciteerd! het is ook geweldig om je kleintje zo te zien bewegen! je word er inderdaad helemaal gelukkig van!
Gefeliciteerd! Ik vond de eerste echo eigenlijk de mooiste (heb er in totaal 5 gehad, waarvan 2 pretecho's), omdat je dan voor het eerst ziet dat er echt leven in je buik zit. Toen de echoscopiste ook nog zei: 'nou kom op kindje, zwaai eens naar je mama!' besefte ik ineens...die mama...dat ben IK! Ja, toen had ik pas echt het gevoel dat ik moeder ging worden, dat het allemaal echt zo was. Bij ons lag hij bij de termijnecho wel heel stil, maar op een gegeven moment ging toch dat armpje omhoog en leek hij wel naar ons te zwaaien. Zo mooi...als ik eraan terugdenk schieten de tranen weer in mijn ogen...