Ben even de gelukkigste vrouw op aarde!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzanne1982, 27 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Lieve allemaal,

Gisteravond hebben we de eerste officiële termijnecho gehad. Ons beebje wilde gewoon niet stilliggen. Hij/zij bleef maar salto's maken en naar ons zwaaien. Voor de echoscopiste was het lastig om de kleine op die manier op te meten. Maar alles zag er helemaal uitstekend uit. Uiteindelijk konden we hem/haar toch nog opmeten en nu heb ik 5 dagen cadeau gekregen! Ik dacht dat ik 10 weken en twee dagen zwanger was, maar zit al op 11 weken! Ik voel me even zo ontzettend gelukkig! Ik moet dat gewoon even kwijt. Ook op mijn werk reageerden ze heel enthousiast op mijn zwangerschap en dat terwijl ik er pas 5 maanden werk.

Liefs van Suus

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    wat geweldig leuk! Trouwens goed dat de beeb zveel beweesgt, dat was bij mij ook. Ze noemen dat jumping feetus en schijnt heel goed te zijn omdat dan alles tot zovr kan goed lijkt te werken!

Gefeliciteerd en geniet ervan ;)

3. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    GEFELICITEERD met het goede nieuws:)

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

leuk zeg, ja mooi is dat he! nu kan ie nog lekker springen en over 15 weken zit ie klem! gek idee
    ik vond ook onze 9 weken echo (ik kreeg er pas nog 8 dagen cadeau bij, en trots dat ik was!) dus eigenlijk 10 weken echo ook heel mooi, helaas kregen we geen goede fotos mee
    dus nu extra wijs met onze 20 wk dvd (maar wat duurt dat wachten dan lang zeg die 9 weken ertussen!)
    en binnenkort ga je hem of haar ook voelen trappelen,
    geniet ervan!

5. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Bedankt meiden voor jullie lieve reacties. Ik dacht al dat het een goed teken moest zijn dat de kleine zo levendig is, maar had nog niet eerder van die term gehoord: Jumping feetus. Bedankt voor deze info.

Ik kan inderdaad niet wachten tot het echt zichtbaar wordt dat ik zwanger ben en dat ik de kleine ook echt ga voelen. Hij gaat al zo tekeer dat ik het bijna onvoorstelbaar vind dat ik het niet voel!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gefeliciteerd! Lekker genieten jij!

7. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    gefeliciteerd meiss

wat een wonderbaarlijk gevoel maakt er dan van je meester het
    het is gewoon al een mini mensje echt prachtig

geniet er lekker van meiss

liefs ancie

8. sinada

sinada Niet meer actief

Heerlijk hoor geniet er lekker van
    is zo mooi die eerste echo

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat mooi meid :D
    Ons babytje was ook mooi aan het bewegen en aan het zwaaien, Prachtig gevoel is dat he :D

Gefeliciteerd.

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mooi he? Ik vond het ook een ervaring om nooit meer te vergeten! ;)

11. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    gefeliciteerd.

leuk he zo zeer bewegend kleine mensje. Die van ons kon ook niet stil blijven liggen. Was ook de hele tijd in de weer en dat was met net 9 weken.

Had trouwens ook nog nooit van die term gehoord.

12. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    Gefeliciteerd! het is ook geweldig om je kleintje zo te zien bewegen! je word er inderdaad helemaal gelukkig van! :D

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd! :D Ik vond de eerste echo eigenlijk de mooiste (heb er in totaal 5 gehad, waarvan 2 pretecho's), omdat je dan voor het eerst ziet dat er echt leven in je buik zit. Toen de echoscopiste ook nog zei: 'nou kom op kindje, zwaai eens naar je mama!' besefte ik ineens...die mama...dat ben IK! :D Ja, toen had ik pas echt het gevoel dat ik moeder ging worden, dat het allemaal echt zo was.

Bij ons lag hij bij de termijnecho wel heel stil, maar op een gegeven moment ging toch dat armpje omhoog en leek hij wel naar ons te zwaaien. Zo mooi...als ik eraan terugdenk schieten de tranen weer in mijn ogen...

14. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Gefeliciteerd! Heerlijk gevoel :)

Deel Deze Pagina