Hallo allemaal. Zoals jullie misschien weten heb ik 2 weken geleden in volle blijdschap een berichtje bij de lounge geplaats dat we gaan verhuizen.... Maar helaas gaat het niet meer door die man van wie we het huis zouden gaan huren wil er uiteindelijk toch weer zelf in gaan wonen omdat dat vordeliger is voor hem We hadden al dozen vol spullen gekocht voor het huis en verf enz enz en daarom is de teleurstelling extra groot... Ik kan er gewoon nog steeds niet overuit dat hij zoiets flikt bij mensen dat kun je toch gewoon niet maken vind ik. Nu moeten we weer opzoek naar een andere woning wat heel erg moeilijk gaat in amsterdam ik sta zelfs ook in almere ingeschreven en daar lukt het ook niet, urgentie krijg ik helaas ook niet. Dit is gewoon zwaar k**te Als iemand suggesties heeft zijn die van harte welkom! Groetjes een teleurgestelde en verdrietige nandine
Dat is zeker kl*te zeg! Ik kan me voorstellen dat jullie vreselijk balen! Hadden jullie al een contract getekend? Ik hoop dat jullie snel een ander huisje toegewezen krijgen! Gewoon overal op inschrijven!
He Dientje, wat balen zeg... Maar als jullie al een ondergetekend contract hebben, hoe kan hij daar dan weer onder uit? Of is het zijn eigen huis? Sjee, sneu zeg meis..... Ik heb helaas geen tips voor je, maar ik hoop dat je snel weer een ander huisje kunt krijgen! Heel veel succes.
Weet je wat het is het is een kennis van me ouders en we zouden over 1 week een contract tekenen, en ja je denkt het is een kennis dus het zou wel goed zitten maar helaas...
oh hemeltje.... tja, dan kan hij nog alle kanten uit. Ik vind het echt balen meis.... Mijn nichtje heeft na lang zoeken een huisje in IJsselstein gevonden (Almere en A'dam duurde haar te lang). Is dat misschien nog een optie?
IJsselstein ligt net onder Utrecht. Zij heeft het via een krantje uit IJsselstein gevonden. Weet niet of het te ver is voor jullie? En anders bij de gemeenten van Bussum/Hilversum of Abcoude informeren. Ik weet niet waar jullie graag willengaan wonen? En of het voor woon/werkverkeer belangrijk is. via internet zou ik gewoon de woningstichtingen van de betreffenden gemeenten opzoeken en in ieder geval er een telefoontje aan wagen (hoe lang de wachttijd is, of er mogelijkheid voor urgentie is, wat de voorwaarden voor urgentie is enz enz). Mijn andere nichtje woont al jaren in Almere maar die heeft toen ook een jaar op de wachtlijst gestaan. Ik zougewoon op alles inschrijven in A'dam en Almere (want daar sta je toch ingeschreven bij de woningstichting?)
Hoi Dientje, Wat een vervelende situatie, wij hebben er onlangs ook bijna in gezeten en ik was daar goed ziek van. Gelukkig is het goed gekomen. Heb je al gegoogled op bijvoorbeeld "huurwoningen amsterdam" misschien zit daar wat tussen. Daarnaast zijn er ook makelaars die verhuren. Vaak wat duurder (vrije sector) maar misschien vind je op die manier wat? Heel veel succes! Hopelijk vind je gauw wat, het is jullie gegund! Liefs K