hoi allemaal ik ben natascha inmiddels moeder van 3 mooi meiden ik heb zins november 2007 een impalon staafje in me arm maar zind een paar dagen voel ik me zo raar me buik is gespannen en me borsten ook ben moe en zo vaak duizelig ik voel me echt zwanger maar heb vannochtent een test gedaan maar me test was negatief wat zouden jullie doen
nou dat heb ik gevraagt aan me huisarts en die zegt van niet ik heb me 3 dochter namelijk ook door de pil heen gekregen en wist dit pas met 17 weken van de zwangerschap heb toen 6 testen gedaan en 5 keer negatief en de 6 was pas posietief hier bij zitten zelf testen die toen door me huisarts zijn gedaan dus ik voel me nu zo onzekker heb via internet al gezocht maar kan er niks over vinden ja dat er tot nu toe 15 vrouwen zwanger zijn geworden terwijl ze implanon hadden
weet niet welke test je hebt gebruikt? ik heb zelf goede ervaringen met die van het kruidvat, die schijnen heel gevoelig te zijn. (de 2 voor 5 euro versie)
ik heb die van het kruitvat ook gebruikt maar helaas negatief vind het heel moeilijk met wat ik nu moet doen
Misschien je door laten verwijzen voor het maken van een (inwendige) echo? Zodat je zekerheid hebt, zeker je verleden met al die negatieve testen.
als je door de pil heen zwanger raakt en toen de testen ook negatief waren zou ik zeker even naar de huisarts gaan om te bekijken of je nu ook zwanger bent, wie weet kan hij je doorsturen voor een echo of een bloedtest
volgens mijn huisarts kan je met een implanon niet zwanger raken dit moet namelijk 97 % veilig zijn ben al bij hem geweest en hij zei dat ie het wil aan kijken tot 17 decmber dan moet mijn mentruwatie weer komen tot die tijd moet ik denk ik dus in onzekkerheid zitten
Dat vind ik wel een rare opmerking van m. 97% zeker...dusssss...3% niet! Dat moet ergens opgebaseerd zijn lijkt me. Fijn zulke huisartsen :x
ja ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen nu vind het allemaal zo raar maar wat zouden jullie doen
Wat ik zou doen...tja.....als je je echt erg onzeker voelt en zekerheid wil, eisen dat je doorgestuurd wordt. Ik bedoel, maak t wat erger als t is. Dat je niet kan slapen ofzo. Zodat ie je doorverwijst voor een echo. En anders evt over een paar dagen nog eens testen en afwachten tot de 17e
Ik heb ook ooit een implanon gehad en zoals ik het toen begreep is hij net zo veilig als de pil. Bij de dames die wel zwanger zijn geraakt zat het staafje niet op de goede plek of was zelfs helemaal niet ingebracht (vraag me niet hoe dat kan, dit is de info die ik toen van de ha kreeg.) Mijn ha had een cursus gevolgd voor het inbrengen van de Implanon. Maar als je al door de pil heen zwanger raakt,lijt mij de kans net zo groot dat je door de Implanon heen zwanger raakt. Vooral omdat dit eigenlijk nog minder hormonen afgeeft dan de pil... Ik heb trouwens altijd begrepen dat de pil voor 99% veilig is... En ik weet eerlijk gezegd niet meer of de Implanon vanaf dag 1 veilig is... Bij de pil moet je altijd een paar dagen/weken met condoom vrijen omdat de pil dan nog niet helemaal goed werkt... Je hebt de Implnon nog mar zo kort, zou het kunnen zijn dat je al zwanger was? Eigenlijk weet ik ook niet zo goed of ik je succes moet wensen of sterkte... Ik kan uit je berichten niet zo goed opmaken of je er blij mee bent of niet. Je gebruikt dan wel anticonceptie, maar toch... (snap je wat ik bedoel?)
Ja, maar na het weekeinde zit je toch alsnog zo'n 10 dagen voor je nod? Ik denk niet dat je ha dan al wat gaat ondernemen om eerlijk te zijn.
ik heb het staafje zins nov 2007 dus net een jaar ik lees op internet dat het veilig is maar hoe veilig ja dat weet ik dus niet Kijk als ik zwanger ben is het van harte welkom maar we hebben 3 meiden van 6-5-2 jaar ik en me man haden zo iets van 3 is genoeg maar een 4e is ook welkom
mocht je wel zwanger zijn dan moet dat staafje onmiddelijk uit je arm om schade aan je kindje te voorkomen, kan je dat niet als reden opgeven om je door te laten sturen? het zou mij ook niet lekker zitten hoor en je was al een keer 17 weken zwanger toen je er pas achter kwam, reden genoeg lijkt mij