hallo allemaal ik ben 14 janyuarie gestopt met de pil 18 januarie ongesteld geworden en daarna niet meer inmiddels 15 dagen overtyd maar nog helemaal niks te bekennen toen ik de pil nog slikte was ik heeel weinig ongesteld het topje van de ob een beetje rood en dat een paar dagen soms ietsje meer en nu al helemaal niks meer testen nog negatief afgelopen zaterdag laastste gedaan wil nu t weekend pas weer testen maandag uitstrijkje gehad voor baarmoederhalskanker en toen zei ze dat mijn baarmoeder wat naar achteren ligt en dat dat niet erg was ou vraag ik me af duurt het dan langer voor we zwanger worden ??heeft er iemand ervaring mee ik hoor t graag
dat je nog niet ongi bent zou natuurlijk goed kunnen door het ontpillen.. miss gewoon nog ff afwachten, aangezien je 15dgn overtijd bent en van het weekend nog nega heb getest! uiteraard kan je het van het weekend nog een keer proberen, maar ik zou het daarna toch nog ff afwachten ontpillen kan 3 tot 6 mnd duren is mij verteld! met je andere vraag kan ik je helaas niet helpen.. ik zal voor je duimen dat het toch raak is hoor
Hai Tam De 'ongesteldheid' die je had op 18 januari is waarschijnlijk een ontrekkingsbloeding geweest van de pil nog zelf. Je bent net gestopt, je hebt geluksvogels die met ronde 1 gelijk zwanger zijn, je hebt er ook bij die pas na 2 jaar zwanger worden... Over het algemeen is het normaal dat je binnen het jaar zwanger bent. Als je het niet vertrouwd dat je nog niet ongesteld bent dan kan je altijd even bellen met de HA, meeste zeggen alleen dat je moet afwachten. Mijn eerste ronde duurde 43 dagen ipv 27 a 28. Heel veel sterkte met wachten en ik hoop dat je of snel een positieve test hebt, of snel ongesteld bent, dan heb je iig zekerheid. Ik hoop voor jou de positieve test natuurlijk.
Zoals mijn voorgangster al zei. Je hoeft niet eens 'overtijd' te zijn, aangezien je nog in afwachting bent van je eerste ECHTE menstruatie na pilstop! Je eerste cyclus na pilstop hoef namelijk niet meteen 28 dagen te zijn. Het kan helaas veel langer duren. (Al hoop ik voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als ik destijds met mijn 126 dagen.) Het betekent niet dat je nu niet zwanger kunt worden. Gewoon lekker doorklussen, want je hoeft maar opeens een eisprong te hebben en een zaadje wat toevallig aanwezig is en.... voila! Verder gewoon af en toe een zwangerschapstestje doen zolang als je nog niet ongi bent.
@ Happy: mn mond valt open.... 126 dagen??? dan wordt je gek... ik werd al gek toen de mijne 43 dagen was.... Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn Happy, dat is jullie van harte gegunt!
Hoi, Ik sluit me hier ook volledig bij aan. Hoewel het toch nog regelmatig gebeurd dat vrouwen direct na het stoppen van de pil zwanger worden heeft het overgrote deel er toch iets langer voor nodig. Ook mijn 'eerste' cyclus na het stoppen van de pil duurde 77 dagen. dacht ook dat ik niet goed werd en heb ook af en toe een testje gewaagd maar allen negatief... Na 77 dagen eindelijk ongesteld en sindsdien ook nog steeds geen regelmatige cyclus (hoewel ik dat ook niet verwacht had, had voor dat ik aan de pil ging ook altijd een onregelmatige cyclus...) Dus, ik denk dat je gewoon met afwachten, af en toe een testje doen en als je het echt niet vertrouwt even langs de HA... (ik besloot bij mijn eerste cyclus op een gegeven moment ook naar de HA te gaan, een dag later was ik ongesteld hahaha) Succes en ik hoop dat je snel zekerheid hebt! groetjes
inmiddels vandaag ongi geworden dus op naar de volgende ronde had het zelf ook niet al deze ronde verwacht hoor blij dat ik nu zekerheid heb
meid ik denk ook aan ontpillen, je bent nog maar net begonnen ik elke maand is er 1 dat weet ik heel goed maar kijk het nog even aan. net als behappy aan geeft kan het heel lang uit blijven. stress kan ook veel doen. succes meid. ik hoop dat je niet zo lang als mij hoeft te wachten.
Ze is inmiddels ongesteld geworden, stond een paar berichten hier hoger, ze hoefte dus niet lang te wachten.
Tam ik snap je banner niet helemaal.. nog 30 dagen tot je eisprong?? wat voor cyclus heb jij ingevuld? 60 dagen?