wanneer kan kindje in Yepp achterzitje op fiets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door douglas84, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Vanaf hoe oud/zwaar kan je je kindje in een achterzitje doen op de fiets???

2. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Volgens mij mogen daar al in zodra ze mee mogen op de fiets, dus vanaf een maand of 9 als ze goed zelfstandig kunnen zitten.
    Ik vind het zelf prettiger om ze nog voorop te hebben als ze zo klein zijn, want dan kun je ze goed in de gaten houden. Mijn dochtertje ging achterop toen ze 1,5 jaar was omdat ze voorop te veel heen en weer begon te wiebelen en dat werd te gevaarlijk.;)

3. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zou gewoon even kijken of ze er goed in zit.

Mijn dochter van 22 maanden zit nu nog in het Yepp voorzitje, voor de gezelligheid, maar ze zou ook makkelijk al in het achterzitje kunnen.

Toen mijn mamafiets in juli 2011 werd geleverd was er de eerste week alleen een achterzitje bij (voorzitje werd nageleverd) en toen hebben we al tochtjes gemaakt met haar in het Yepp achterzitje. Ze was toen nog maar 15 maanden en zat er uitstekend in.

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik ben met 2 jaar overgegaan naar achter, omdat voor met winterjas te krap werd...
    Vond voorop zo gezellig..
    Maar volgens mij kan het idd vanaf dat ze zitten..
    Maar in slaap vallen en niet kunnen zien, lijkt me wel eng..

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    het gaat mij er vooral om dat het straks met zwangere buik en voorzitje niet zo lekker zit denk ik en ik het ook eng indt. Gister even geprobeerd en past nu nog (14 wk zwanger en dochter 18 mnd)Maar over paar maandjes niet meer.

Deel Deze Pagina