Vroeg wakker.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poohbeer26, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik verneem nu hoe verder ik mijn zwangerschap in ga hoe vroeger ik wakker wordt.
    Niet dat ik het vervelend vind hoor.
    Hebben meer dit?

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hallo

ja hoor,maar enkel de 5e en 6e maand sliep ik wel wat langer.
    maar nu op het einde is lang slapen geen optie voor mij.ben eigenlijk ook niet xtra moe overdag dus kan geen kwaad :)

veel succes

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    sliep eerst perfect maar ben nu al een uur op terwijl ik nog lekker in me bedje kan blijven liggen, maar met opengesperde ogen in bed te blijven liggen heeft ook geen zin haha.. :rolleyes:

4. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Hi meiden,

Ik ben pas 10 weken zwanger en heb het nu al. Heel vervelend. Mijn mannetje zegt dat ik me alvast klaar maak voor de borstvoedingstijden.... en hij maar lekker doorslapen..

Groetjes Lotte

5. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Dat hoort er idd wel bij geloof ik... haha komt me bekend voor.
    Eerst kon ik letterlijk in het weekend een gat in de dag slapen....... nu zit ik op zaterdag en zondag om 8.30 aan het ontbijt... hihi.

6. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    ik ben momenteel alleen vroeg wakker omdat mijn vriendje aan het klussen is in ons nieuwe huis in het weekend gaat de wekker dus ook om half 8, Moet wel zeggen dat ik minder moeite heb met opstaan dan anders.
    Maar ik ben wel om een uur of 12 / 1 weer moe, en savonds hele maal gesloopt :)

7. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hier ook een vroege vogel, normaal kon ik altijd wel blijven liggen maar tegenwoordig gaat de interne wekker om 07:00 uur af :(

8. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Hier hetzelfde :( . En ik slaap zo graag :)
    Nou scheelt het wel dat ik de eerste weken ontzettend moe was en dus ook vroeg naar bed ging. Maar nu wordt dat wat minder en ben ik nog steeds om half 7/ 7 uur wakkker :( . Dan kijk ik maar even het nieuws en soezel nog even verder. Maar echt laat opstaan zit er hier op het moment ook niet echt in.

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Had in het begin er erg last van, toen ik net 5/6 weken zwanger was en nu begint het weer dat ik om 5 uur al klaar wakker ben, maar meestal lig ik er s'avonds al om half 10 in, ben dan zooooo onwijs moe!

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja hier ook al! En ik maar denken dat ik de enige was die ipv veel slaapt (want moe) weinig slaapt. Maar ik lig nu ook wat vroeger in bed en toch, ik slaap minder dan normaal. Is misschien idd als voorbereiding op de beeb, want dan is het over met de rust haha! Maar dan zou ik juist extra willen slapen nu, als compensatie.

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik ben nog niet zwanger (denk ik) Maar ik heb het ook sinds ongeveer een week dat ik steeds rond 6u30/7u al wakker ben :s Dan moet ik plassen en dan kan ik niet meer slapen :( Terwijl ik vroeger lekker tot 9u kon uitslapen :D
    ik denk dat het komt doordat het sneller licht is buiten?
    Wel grappig dat dit ook een zwangerschapssymptoom kan zijn :D

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik wist nog niet dat ik zwanger was, was al wel 5 dagen over tijd, maar had een spiraal dus niet mee bezig natuurlijk, maar die bewuste dag dat er achter kwam dat ik zwanger ben, werd ik die nacht om 5 uur wakker, klaar wakker en toen had ik gelijk zoiets van neeeee het zal toch niet... was voor mij een duidelijk teken dat ik zwanger ben..

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

hihi Eliesja, ja het was bij mij ook het eerste symptoom. Waar anderen eerst misselijk worden, liggen wij wakker. Met die misselijkheid is het later nog goed gekomen (of juist niet, ligt eraan hoe je het bekijkt). En Tacha, hopelijk is het een teken van zwangerschap!

Deel Deze Pagina