Na die ellendige vermoeidheid en misselijkheid begint een leuker effect eraan te komen. Ha ha ik heb nu een D-cup i.p.v. een mager B-cupje! Mijn haren zitten verbazingwekkend goed, minder snel vet. En heb wat meer zelfvertrouwen, ben normaal meer verlegen. Als je niet weet dat ik zwanger ben kan ik ook gewoon teveel gegeten hebben Op straat kijken meer jongens dan ooit Ze moesten eens weten! Hebben meer mensen dit? Ik ben heel trouw maar geniet er wel stiekem van
hahaha ik ben nog niet zo ver van lijkt wel alsof het mannelijke geslacht mij ziet. Er wordt gesjanst met me. Wat zouden zwangere vrouwen uitstralen?
Ik snap het ook niet, misschien zelfvertrouwen. P.s bovenstaande wil niet zeggen dat ik ook heeel knap ben hoor
Ik voel me wel heel trots met mijn buik Mooier op een andere manier zeg maar. Gewoon een stralende zwangere vrouw Alleen zijn mijn borsten nog niet gegroeid terwijl ik cup A heb En mijn moeder maar iedere week vragen of ze al gegroeid zijn omdat dit bij haar zwangerschappen wel het geval was :x
hihi. zal ik een topic beginnen met ik voel me lelijk! hahaha, kijken wie er de meeste aanhang krijgt Neej hoor.... valt best mee... Ik keek vandaag in de spiegel en voor het eerst in de zwangerschap vond ik mezelf er weer een beetje fatsoenlijk uitzien. Minder vermoeid, bijna geen pukkels meer (gelukkig) mijn haar zit weer goed en met leuke kleren aan best mooi zwanger, al voel ik me af en toe een olifant! Maar lekker van genieten hoor dat je je zo goed voelt! Het kan anders...
Ik voelde me tot 2 weken geleden heel knap, nu heb ik zoveel pukkels dat het lijkt alsof ik de mazelen heb, en ik heb juist erg vet haar gekregen, terwijl het in het begin zo mooi was... BOOOEEHHHOOOEEEEEHHHHOOOEEEEEEE! Maar mn hubbie zei net wel dat ik wat minder plekken op mn huid heb dan 2 dagen geleden, dus das wel fijn (nu ik dit lees is het wel een beetje overdreven, maar daar ben ik zwanger voor )
Nou rond de dertig weken zal ik ook wel niet veel animo meer hebben, hoor. Trouwens er is verschil in zwangerschappen. Bij mijn eerste zwangerschap zag ik er anders uit met al snel een dikker/opgezet gezicht. En een hele rare bos vol, dik, droog haar. Dat heb ik nu niet. Eh nog even afkloppen.
Ik maakte vandaag een foto van mijn buik en hoewel ik normaal mijn buik heel lelijk vind, was ik nu helemaal trots. Echt een prachtig bolletje! Dat doet een mens toch weer goed he
ik vind mezelf ook super sexy hoor! had vandaag een zwarte rok aan met zwart truitje met brede riem eromheen aan en ik had t idee dat iedereen naar me keek voel me gewoon heerlijk met die buik.
Tot een paar dagen geleden voelde ik me een mega olifant, en ontzettend ugly. Toen maar eens naar de kapper gegaan en mezelf nieuwe make-up gekocht en ik voel me weer wat aantrekkelijker! Alhoewel denk dat het waggelende eend loopje niet zo charmant is .
Terwijl iedereen zegt dat ik zo mooi zwanger ben, voel ik mezelf juist meestal vet en lelijk Kan er ook niks aan doen Rothormonen
hahaha nou ik kan me er niet bij aansluiten aahaha ik vind me buik mooi mr de rest baal r vreselijk van vind mezelf nu al dik terwijl ik dat helemaal niet ben volgens andere vooral me benen iriteer ik me aan het liefste ren ik naar de sportschool ( niet dat we dat doen ) maar heb daar wel moeite mee hoor en de vetjes bbij me heupen etc...nee kan mezelf er niet mooier op vinden hihihi...aleen me buik ben ik trots op die is tenminste mooi bol...hahahha
Ik geloof wel dat ik het lekker vind dalijk weer mijn figuur min of meer terug te hebben. Gewoon weer alles kunnen doen zonder erbij na te denken. Maar ik geniet ook van het rondlopen met dikke buik. Je ziet iedereen op straat kijken enzo En ik probeer mezelf wel goed te verzorgen en leuk te kleden al is dat soms wel moeilijk. Mijn buik is niet echt heel mooi rond, ik draag meer in naar de zijkanten toe zeg maar. Maar ach wat boeit het er groeit een mooi wondertje in. Ben niet zo heel ijdel wat dat betreft.
Mijn borsten zijn ook niet groter geworden tijdens de zwangerschap,ik vond het niet zo erg want ik heb al een cup C. Ik voelde me ook heel erg mooi tijdens mijn zwangerschap. Ik was zo vreselijk trots op mijn buik en ik mis hem soms nog steeds.
hier ups en downs .... als ik echt tijd besteedt aan me zelf .. ja dan kijken ze soms best wel es om.. hahaha ze moesten het eens weten.. maar soms ... kan ik me ook wel een olifantje voelen hoor.. weet niet , zwangere vrouwen stralen gewoon iets uit..
klinkt heel cliche, maar ook nu ik zelf zwanger ben kijk ik naar zwangere vrouwen als een wonder....dat de natuur dit voor elkaar krijgt.