Bij de eerste rond de 16-17 wkn. Nu nog niet (20wkn). Maar voel het zelf ook een stuk minder. Placenta ligt ook aan de voorkant tegen de buik. Even geduld dus nog
Hier voelde ik het zelf tegen de 20 weken, placenta ligt aan de voorkant en daar voelde ik de kleine elke keer. Mijn vriend voelde het met 23 weken of zo. Een heel bijzonder moment!
Zelf voelde ik rond 15 weken de eerste beweging. Vanaf 20/21 weken heeft mijn man ook voor het eerst iets kunnen voelen. Heel bijzonder! Nu bij ruim 26 weken voel ik dagelijks duidelijk getrappel en is het ook goed voelbaar aan de buitenkant en soms ook al zichtbaar.
Hier bij de eerste (placenta voorkant) vanaf 17 weken en met 20 wekem voelde ml hem ook. Nu (placenta achterkant) gekriebel vanaf week 11 en ml heeft hem nog niet gevoeld. Vaak is hij net te laat want ik voel hem wel degelijk!
21 weken, ik heb de placenta aan de achterkant en ik heb van mezelf ook geen speklaag dus kon al vrij vlot. Hij schrok er laatst wel van hoe heftig hij kan schoppen.
Al heel vroeg, bij mn dochter voelde ik dr al met 15/16 weken (al wel eerder maar bij zo'n eerste twijfel je nog) en hij een paar weekjes later al, voor de 20 weken voelde hij ook de plopjes. Nu heb ik al het idee dat ik 'm voel, soms is het gewoon echt een hard plopje wat haast niet van mn darmen kan komen.. zo apart. Aan de ene kant denk ik; das toch veel te vroeg? Aan de andere kant ... het kan..
Ik voelde de kleine met 13wk en 5 dagen voor het eerst kriebelen. Placenta ligt aan de achterzijde, voel het kindje iedere dag wel een paar keer, met name als ik 's avonds met benen over elkaar achter de computer zit. Dan bouwt hij/zij echt een feestje! Veel geplop en gekrioel in mijn buik. ML kan niet wachten tot hij ook de eerste bewegingen kan voelen!!!