Week 39. Uiteindelijk niet gehaald. Werd week 38. Maar ze wilde het pas in 39 plannen. In week 38 begon t dussss moest er een ks komen.
38+5... een geplande keizersnee op vrijdag de 13e, een aantal jaren terug. Ik heb een verontschuldigend telefoontje gekregen vanuit het zkh dat het echt niet anders kon... dus tja, ik ben gelukkig niet bijgelovig.
Met 39+1. De voorkeur is hier met 39 of net ervoor, maar omdat ik op zondag uitgerekend was werd het de maandag erna. Ze plannen in ons ziekenhuis tegenwoordig zo laat mogelijk voor de longetjes.
Bij mij met 38+1 ivm mijn hoge bloeddruk. In principe plannen ze inderdaad pas na 39 weken ivm de longen, maar bij mij was het risico te groot dat ik weer HELLP zou krijgen.
3e keizersnede gepland met 38 + 3 4e keizersnede gepland met 37 + 6 De laatste keizersnede werd vroeger gepland i.v.m. astma en veelvuldige prednisonkuren op het eind en de grootte van het kindje. Anders zou de keizersnede pas gepland worden bij 39 weken +.
38+2 kwam zo uit in de planning van gyn. Was prima......de avond voor de geplande ks begonnen mn weeën spontaan. Dochter was 3800gr dus tijd om eruit te komen
Het werd op precies 37 weken gepland. Maar dat hebben we niet gehaald, ze wilde er eerder uit dus werd de keizersnee eerder uitgevoerd.
Hier stond de keizersnede voor 39 weken precies. Uiteindelijk met 37+4 gehaald ivm een verkalkte placenta
gepland rond de 39 weken maar ze kwam met 37.4 wkn. gelukkig was het Pasen waardoor het rustig was op de OK en waardoor er alle tijd voor ons was.