Hallo allemaal, Eve vraagje, heb nou zins 2 dagen een gevoel of ik een te strakke broek aan heb, zeg maar. Heb dat niet hoor, gewoon losse trainingsbroek aan. Maar zo voelt het wel of als je veel te veel hebt gegeten en dat je broek op knappen staat. Is dit nou indaling? Bij me zoontje heb ik dit nooit gemerkt, kwam met 29 weken bij de verloskundige en die zei dat hij al in gedaald was en ik heb daar dus nooit wat van gevoeld dus weet ook niet echt hoe dat voelt. Heb af en toe wel een klein steekje in me lies maar niet heel erg of zo. Dat drukkende gevoel doet ook geen zeer maar heel vervelend gevoel. weet iemand toevallig wat dit is? groetjes miranda
Ik herken het wel, maar weet ook niet wat het is.. Ik beschrijf het steeds alsof je de hele dag door eet..alleen maar aan het stampen bent...Zo'n overvol gevoel... Vervelend gevoel is het... Ben ook benieuwd of mensen dit kennen..
Ik heb dat ook bij tijd en wijle. Is het niet gewoon een groeispurt van je baby en baarmoeder? Dan lijkt het net of je buik wordt geplet, vind ik.
Je spijsvertering werkt vaak langzamer tijdens je zwangerschap. Ik herken dit gevoel wel, en het helpt als ik gewoon een dagje wat minder eet en meer drink. Misschien dat je gewoon echt een beetje 'vol' zit.