Beetje raar om voor sinterklaas de boom al te zetten , tenminste dat vinden de kinderen (vind ik ook verwarrend voor ze ) dus ik denk 1 week-2 weken na sinterklaas ofzo. in elk geval een duidelijk scheiding maken voor de kinderen.
het liefst 6 dec al, probleem is alleen ik kan niet alleen de zolder op, nouja kan er wel op komen maar krijg de dozen dan nooit meer naar beneden, dat moet helaas altijd met 2 personen, dus met een beetje geluk kan ik hem volgende week zondag pas opzeten.................. week van oud en nieuw haal ik hem meestal al weer weg, dan is het huis even 2 week niet versierd, 12 jan hangen er alweer slingers
Toen we geen kinderen hadden zette ik de kerstboom altijd 1-2 of 3 december op, net wanneer ik tijd had. Sinds we een kindje hebben vieren we weer sinterklaas en wacht de kerstboom dus tot 6 of 7 december. Hij blijft staan tot 6 januari.
Wij vieren aankomende zaterdag sinterklaas en zondag komt hier de kerstboom te staan. Heb er nu al zin in.
Ik wil morgen de boom halen en de ballen bij de Wibra en dan 's middags lekker versieren! Een roze boom wordt het haha! En dan vieren wij Zondag met de fam Sinterklaas met surprises bij de kerstboom !
na dochters verjaardag, dit jaar vieren we het pas de 18de (anders 3 weekenden achter elkaar cadeau`s). Dus de boom komt pas de 19de en blijft tot 7 of 8 jan. staan.
hmm ik zat ook al te denken wanneer ik m op ga zetten... Maar ik denk in de loop van volgende week of de week erna! Maar als jij al wil gewoon doen!
Eerst Sinterklaas en dan Zet ik hem gauw. Ik heb er zoveel zin in, zo gezellig En nu maar hopen dat onze kleine meid er met haar handjes van afblijft