Ik ga m aanstaande zondag zetten. Normaal wacht ik tot na sinterklaas. Maar heb er door de week ('s avonds na het werk) geen zin meer in en in het weekend na sinterklaas heb ik geen tijd. Daarna vind ik het te laat worden. Dus dan maar as zondag. Vind het ook niet erg. Vind het altijd erg gezellig, en vind het jammer als hij in januari weer opgeruimd moet worden...
Hier ook na sinterklaas. Dus ook volgende week ergens. Van het weekend gaan we hem ws al wel halen maar dat heeft ook meer te maken met het kunnen lenen van een auto. Weekend is dat meestal makkelijker. Dan zetten we hem in de tuin of schuur.
normaal gesproken de dag na sinterklaas. Maar omdat wij het zaterdagavond en zondagochtend vieren zetten we hem zondagmiddag. Meisje kan dan met haar nieuwe cadeautjes spelen en wij in alle gezelligheid de boom opzetten. Heb er nu al zin in.
ik ga dat denk ik 6 december doen. En ik heb er totaal geen zin in. weer alles van de zolder halen en na een maand weer terug zetten. Het is maar ff werk maar toch haha. Als ik hem eenmaal op heb staan vind ik het toch leuk