Naar aanleiding van het topic over Romy, wil ik heel graag even stilstaan en de kaarsen aansteken voor alle families die dit jaar hun kerst moeten doorbrengen in het ziekenhuis of de kerst anderszins niet zorgeloos kunnen beleven. Hen wil ik heel veel sterkte en kracht toewensen en ik hoop met heel mijn hart dat kerstmis voor hen dit jaar een lichtpuntje mag brengen!
Wat lief van je. Ik sluit me helemaal bij je aan. Heel veel sterkte aan alle mensen die deze kerst niet onbezorgd en vrolijk kunnen vieren.
sluit me ook hierbij aan! kerst zijn fijne dagen maar ook de dagen waarin veel mensen hun dierbaren missen op welke manier dan ook...
Ow lieve dames das mooi dat jullie zo'n topic openden. Ik sluit me bij jullie aan. Ik had t nooit verwacht maar deze Kerst brengen wy door int ziekenhuis. Mijn moeder heeft 8wkn geleden een hersenbloeding gehad met de nodige complicaties. Nu gaat t stapje voor stapje langzaam beter. Fijne dagen en geniet van & met elkaar.
Wat een goed idee, dat ben ik helemaal met je eens. Overigens vind ik ook dat het niet alleen met kerst belangrijk is dat we aan en om elkaar denken maar alle dagen van het jaar. Alleen is het met kerstmis ( uiteraard) nog moeilijker als je niet met elkaar kunt zijn!
Absoluut, dat was ik ook aan het denken toen ik het schreef. Aan de andere kant staat al die koop- en eetgekte rond kerst in zo'n contrast met de eigenlijke essentie van kerst dat juist het aandacht schenken aan mensen die niet de kerst samen kunnen doorbrengen, je bewust maakt van je eigen zegeningen en zo iedereen dichter bij elkaar brengt. (Amen )