heeft 1 van jullie misschien ervaring met 1 van deze kamerbenches/kennels? Kamerhok goedkoop bij zooplus: Kamerhok Tabby I Kamerbench goedkoop bij zooplus: kamerbench met houten ombouw of evt met een andere soort? wij zoeken een goede stevige kamerbench ( niet van die goedkope zilvere want dat zijn altijd van die gammele dingen) wij hebben voor onze dalmaat een goede bench nodig maar het moet met kunstof onderbak zijn,omdat onze hond vreselijk incontinent is,en ik het dan makkelijk kan schoonmaken. en ook zitten we natuurlijk nog vast aan bepaalde maten want anders kunnen we het niet kwijt.
Ik zelf heb er geen ervaring mee.. Heb zelf 3 bendes in de kamer staan. Maar vrienden van mij gebruiken het als puppy ren, en zijn er blij mee. Op witjesverzendhuis.nl staan ook nog zulke rennen voor een goede prijs. Succes
OH die onderste is mooi! wij hebben van de week een waarschuwing gekregen dat onz hondjes rustigr moeten zijn (ze blaffen regelmatig als we weg zijn is mijn vermoeden). ze staan nu in de gang bij de voordeur en wil ze verplaatsen naar de woonkamer zodat ze de geluiden van buiten niet meer horen. ze zijn een bench gewend maar dit ziet er super uit!
die bench met hout is erg mooi, ik had bij 1 van mijn honden een houtenplaat op de bench liggen en een kleed erom heen zodat het wat donkerder was echt een hol, nu ligt deze in een rietenkattenmand(vervoersmand) nog donkerder.
Wij hebben deze; Een Icrate zwarte bench met scheidingsscherm (we hebben een pup). Gekocht bij Chewies online. Ideaal!
maar zijn deze stevig? die zilveren dingen hebben wij ook gehad maar ik vind dat altijd van die slappe dingen als ze 3x verschuiven heb je een herrie van jewelsten en het ijzer is vaak niet afgewerkt waardoor het erg scherp is en dan 2 kleine hummels die door het huis heen rennen gaat het geheid fout.. is deze wel stevig en netjes afgewerkt? en heeft hij een kunstof onderbak? (er moet een incontinente hond van 22 kilo in)
Ik heb geen ervaring met die van Zooplus, maar wel met draadbenches, ik zou die t liefts ook niet in de huiskamer hebben, krassen op de vloer ed. En t ontsiert je huis toch wel ergens. Ik vind die onderste wel echt een heeeeele mooie oplossing! T lijkt mij dat die bak er ook makkelijk uit kan!! Succes!!
Nee, deze is supersterk. Het is een Amerikaans merk speciaal gemaakt voor de grotere, sterkere honden (ze zijn er desgewenst ook in klein formaat). Hij is zeer stevig en rammelt niet. De onderbak is idd. van kunststof en hij is netjes afgewerkt. (en nee, ik heb geen aandelen, haha!)
Ziet er goed uit. Wij krijgen volgende maand ook een pup (flatcoated) en ben mij nu aan het orrienteren (oa voor een bench) en zowaar hier op ZP ook puppy info!
Haha, ja wij zijn hier van alle markten thuis zo met elkaar Leuk trouwens een flatcoated retriever! Wij hebben een berner sennen pup, dus ook lekker groot/lomp, haha! Daarom wilde wij perse een robuuste bench van goede kwaliteit. Ben hier dan ook erg tevreden over! Voor de eerste weken had ik ook nog een kleine bench voor op de slaapkamer. Hiervoor had ik wel een simpele/goedkope omdat het maar voor korte tijd zou zijn. Maar je merkte het verschil in kwaliteit zeker! (deze simpele bench gebruik ik trouwens nu nog voor in de auto!)
Wij hebben een gewone bench. Zie nu een foto van jouw... 1 op wielen... die lijkt me erg ideaal die kan je gewoon even aan de kant rollen! Maar weet niet als je de grootste uitvoering hebt of ze dan niet gaan doorzakken....
hihi veel verschillende meningen, ben er nog niet echt uit ben nog even naar de dierenwinkel geweest,maar daar hadden ze ook alleen maar van die simpele dingen.. (er zijn wel mooie manden enzz maarja daar heb ik niets aan)
Ik heb de Tabby en vind hem echt geweldig !! Hi jziet er niet zo kooi-achtig uit maar gewoon luxe (voor een bench dan). Ik krijg er van bezoek ook altijd opmerkingen over. De hond is er helemaal dol op, en word ook echt pissig als het deurtje dicht zit( zodat hij er niet in kan). In de puppytijd was de opvangbak ook echt geweldig. Als hij een ongelukje had lag hij er niet de hele nacht in maar droop het zo in de opvangbak (en je vloer zit er niet onder). Ook de wieltjees zijn erg handig als je even onder de bench wil stofzuigen. We hebben hem nu 1,5 jaar en ziet er nog uit als nieuw
Owja hij zakt trouwens niet uit. Ook de grootste maat niet. Je moet je alleen wel aan het max gewicht houden.
kijk dat zijn goede berichten! juist die opvangbak ging het ons eigenlijk om! maar onze hond is geen bench gewend dus moet het wel een beetje een uitnodigende bench zijn en niet 1 dat als ze der eigen omdraaid schrikt van het geluid. heb jij der een speciale kussen in liggen? ik heb natuurlijk echt kussens nodig die ik keer op keer kan wassen omdat ze iedere dag een schone kussen nodig heeft.
Een bench is hartstikke slecht,tenzij hij gewoon open staat en de hond zelf kan bepalen of hij/zij erin gaat.. Het beperkt de bewegingsvrijheid dusdanig dat het slecht is voor de spieren en ik persoonlijk vind het gewoon zielig om je hond (of welk dier dan ook) in een kooi te proppen..
Ehm...de bench is absoluut niet slecht. Mijn puppy had snachts anders echt niet kunnen slapen met 2 katten die snachts actief zijn. We hebben ook een ruime maat bench genomen...hij kan liggen zoals hij wil. Hij wil ook echt zelf zijn bench in, zijn rustplekje. We hebben ook een reisbench voor vakanties enzo...anders is hij echt van zijn stuk af. De oppas gaf ook aan graag de reisbench te hebben als hij daar is omdat hij aangeeft er echt behoefte aan te hebben. en ik kan het deurtje trouwens gewoon open laten hoor, hij blijft er de hele nacht inliggen. Hij gaat alleen dicht omdat de katten er ander bij in kruipen en hij slaapt dan niet lekker. Ook is het berscherming in de puppyperiode. Ze gaan tijdens het wisselen op alles kauwen...en dan ook echt alles dus ook schadelijke dingen. Ik ken genoeg verhalen van hondjes die zichzelf hebben opgehangen aan de deurklink met hun halsbandje, dood gingen aan dingen die ze hadden gegeten, stroomkabels doorgebeten. Het broertje van onze pup heeft ook geen bench gekregen. Kreeg dus als ze weg waren de kans om alles te slopen. Nu op 1,5 jaar sloopt broertje alles wat los en vast zit. Die van ons heeft nog niets kapot gemaakt. Ik heb er een benchkleedje inliggen, die kan ik gewoon wassen. Het is een vrij groot kleed met antislip eronder wat je gewoon op maat kan knippen. Een kussen moet die van ons niet, hij heeft een enorme dikke vacht en vind dat echt te warm. Daarom is die onderkant ideaal want hij gaat niet liggen broeien. Hij maakt trouwens helemaal geen geluid. Althans niet als de hond erin gaat. De katten rammelen wel eens op dat ding maar die gaan ook met lichtsnelheid er overheen.