Nou ja, de titel zegt het al Ik ben voor vaccineren, en wil geen discussie over wel of niet. Maar op een of andere manier zie ik heel erg op tegen de BMR-vaccinatie straks. Echt een gevoel, geen idee waarom
Ik hoop niks... onze dochter heeft hem vorige week gehad en ze zeiden dat het ongeveer een week duurt voor ze er ziek van kunnen worden. Nog even afwachten dus.. Heb wel gewacht met de enting tot ze helemaal fit was. Ze was steeds iets verkouden en dat durfde ik toch niet goed aan.
Mijn zoontje heeft hem nog niet gehad, maar mijn beide nichtjes hebben er enorme koortsstuipen van gehad. Mede daardoor gaan wij pas vaccineren vanaf een jaar ongeveer...
nauwelijks.. De oudste de dag erna iets verhoging, en na een week nog een dagje wat rustiger. Maar niet echt ziek te noemen. De jongste had na een dag of 10 wat vlekjes, maar verder ook geen last..
Ik heb nu 4 kids de andere hadden ook enkel lichte koorts met de 3e ben ik ook pas vanaf jaar gaan enten hij was vaak ziek. En bij me zoontje nu 10 maanden ga ik ook pas later doen hij is constant verkouden amandelen dik dus ik wacht voorlopig even
Geen reactie, wel de menC vaccinatie die ze normaal tegelijk krijgen 1 maand eerder gehaald. Dus ze kreeg echt alleen BMR-prik.
Ik zag ook enorm tegen de BMR op, maar uiteindelijk bij onze zoon ook hartstikke meegevallen! Hij kreeg na 5 dagen ofzo wat lichte vlekjes op zijn rug, maar dat was het ook. Verder niks aan hem gemerkt, ja de eerste dagen als reactie op de menC wat hangeriger, maar verder ook geen koorts ofzo.
Mijn dochter heeft wel een paar dagen koorts gehad en Was niet lekker, toen dat over ging kwamen de vlekjes maar daar Had ze weinig last van. Het Was even niet leuk maar ook geen ramp.
Ik zag er enorm tegenop! Wist ook niet goed waarom. Mijn zoontje heeft hem 2 weken geleden gehad. Totaal niet op gereageerd ook niet op de MenC-vaccinatie die tegelijkertijd was.
Bij zoon weet ik het echt niet meer. Dochter met 18 maanden pas. Omdat ze met 14 koorts had en daarna de waterpokken kreeg. Ze had na een week wat uit slag. Verder niets.
1 zoontje had 1 dag iets verhoging, maar verder hebben ze er alledrie weinig tot geen last van gehad. Ik zag ook tegen deze vaccinatie op door de verhalen van andere mensen, maar het viel mij echt heel erg mee.
Dochter heeft de vaccinatie een week geleden gehad, dus er kan nog een reactie komen maar tot nu toe nergens last van gehad