Zijn er zijn er meiden die zwanger geraakt zijn van hun 2e kindje terwijl er gewoon de pil werd gebruikt? Heb al 4 dagen zere borsten, ze voelen vol en zwaar aan.. had gisteren mijn nod ... weet helemaal niet of ik wel aan een 2e toe ben... wil ik eigenlijk wel een 2e kindje welke mama's herkenen dit? Groetjes jantina
Hoi Jantina, Volgens mij is Kalush door de anticonceptie heen zwanger geraakt van de 2de en ik meen pas bevallen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wel in mijn omgeving. Een vriendin van me is door de pil heen zwanger geraakt van haar eerste en ook van haar 2de. Het is een kleine kans, maar het gebeurd wel. Anders doe je toch voor de zekerheid een test als gister je nod was. Succes. Groetjes, Elvira
ik ben idd ook door de pil heen zwanger geworden (van de 2e) we wilden eigenlijk na de bouwvak stoppen met de pil, maar ik bleek op een gegeven moment al 9 wkn zwanger te zijn ondanks dat ik gewoon menstrueerde.....(overigens menstrueerde ik ook bij de 1e nog 2 mnd)... ik zou gaan testen als ik jou was meid dan weet je het zeker... gr.smoekie
mijn moeder testte pas na 3 maanden positief, en voila hier ben ik (ik wou dat ik dat nu ook had...na 25 maanden proberen)
ik ben ook 2 keer door de pil zwanger geraakt ben nu ruim 33 weken zwanger van de tweede denk dat je het beste gewoon een testje kan doen succes meid
Test gedaan....is negatief, Mischien is me lichaam iets ontregeld en komt het nog, Laat ik het hopen Liefs jantina
Ik krijg de 3e, ook onverwacht door de pil heen. Ik voelde me een aantal dagen erg anders, had ook tijdens de strip bloedverlies gehad en toen ik een dag na nod niet ongi was, heb ik een test gedaan. Groot was de verbazing dat er een2e streepje kwam, maar wel erg welkom. Groet van Kiki
Ik ben zwanger van mijn eerste, ook terwijl ik de pil gebruikte... 98% zeker en 2% volledig en volkomen onbetrouwbaar? Groetjes Cossy
Hai Zit hier met dezelfde twijfels. Heb donderdag de 24e laatste pil geslikt. Is mijn stopweek nu...maar nog steeds niet ongesteld geworden. Heb net een test gedaan en die geeft aan niet zwanger. tja..... Normaal komen de :devil: :devil: twee dagen na de laatste pil. Wacht het nog maar ff af nu groetjes debby