Ik wilde hem voor de 30 weken klaar hebben, die deadline gaan we niet helemaal halen.. Mijn vriend is er 3 maanden geleden denk ik mee begonnen, deed iedere week wel iets.. Maar ligt ook heel erg aan hoeveel je moet doen en wanneer dat je zelf wilt dat de kamer klaar is, waar heb jij een goed gevoel bij??
Ik denk dat ik iemand ben die graag ruim alles op tijd in orde heeft anders ben ik nogal onrustig denk ik ik hou niet van last minuut ik word daar altijd zenuwachtig van. Maar omdat ik ook niet te vroeg wil wou ik eens kijken Wat andere deden! Groetjes
Na de 12 weken echo zijn wij gaan kijken voor de kinderkamer en hebben m toen ook besteld...daarna is mijn man tussendoor gaan schilderen en klussen. Sinds een week of 5 is het kamertje af. En moet zeggen voor ons geeft dat veel rust... maar volg je eigen gevoel...
Wij hadden de meubeltjes met 18 weken binnen en hebben toen gewacht tot de 20 weken echo om het in elkaar te zetten (wel daarvoor al geschilderd). Daarna rustig aan het kamertje afgemaakt. Ik ben nu heel blij dat alles af is, moet er niet aan denken dat ik na week 30 nog bezig had moeten zijn met het kamertje, dit geeft gewoon veel rust (maar dat ligt ook aan je persoonlijkheid denk ik ).
Wij hebben ze besteld bij 20 wek,dachten dat het ook maanden zou duren met de zomer(verlof enzo) Maar wij krijgen ze 3 augustus aan! Kon zelf vroeger maar henb de kamer nog moeten leeg maken en volgend weekend verven. Maar denk dat je best voor 30 weken klaar bent ivm ongemakken die kunnen voorkomen.
De meubeltjes hebben we nu ruim een maand. De kamer hoefde bij ons enkel geschilderd te worden. Nog even de puntjes op de i zoals verduisterende gordijnen en wat zaken ophangen
Begonnen met opknappen rond 20 weken. Nu zo goed als klaar, nog wel gordijntjes en plankjes ophangen.
De kamer van onze dochter was klaar toen ze 5 maand oud was Daarvoor eerst nog nieuw plafond, vloer en muren gestoken. Alles is dus relatief
Kamer was al helemaal gerenoveerd door de verhuizing dus hoefde niet gek veel te doen. Met 16 weken wisten we dat het een meisje wordt en zijn we begonnen. Op de gordijnen en een de muursticker na is alles helemaal af. Moet er wel bij zeggen dat ik een over enthousiaste man heb die alles gelijk gedaan wil hebben en in huis wil hebben anders had het wss nog niet af geweest.
hier ook begonnen na de 20 weken echo toen we het geslacht wisten en met 28 weken was het af op wat kleine accesoires na ( mandjes bijv en hydrofielluiers zegmaar commode voorraad toen gekocht). Net als jou zou ik ook wiebelig worden als het niet op tijd af was, wat je weet gewoon nooit wanneer die kleine komt! En ik moet zeggen met 30 weken ben je echt al een stuk minder mobiel (ik tenminste wel) dan met 20 weken. Nu heb je nog energie en straks moet je daar echt niet aan denken om nog te klussen, dan is het leuk bezig te zijn met de kleine dingen en puntjes op de I zetten. En de pret om het kamertje in orde te maken is gewoon al te leuk dus ik zou zeggen lekker aan beginnen Oja hier hoefde alleen 1 muur behangen te worden, de rest had ik al maanden daarvoor gedaan (gestuct,behangen,geschilderd) dus hier was het vooral meubels uitzoeken en nadenken over de inrichting en kleuren.
Ik ben begonnen met uitzoeken na een goede eerste echo, maar we hebben het pas gekocht na een goede 20 weken echo Nu ik zo'n 30 weken ben, is hij nagenoeg klaar Nog een plankje aan de muur en één erbij in de kast en klaar is de kamer!
Wij hebben alles nieuw, tis ons eerste kindje. Zelfs de muren waren nog kaal vanaf de bouw van het huis. We hebben alles dus moeten doen en vanaf week 25 (vorige week) is alles zo'n beetje klaar. Alleen de gordijnen moet ik nog maken (heb de stof al) en hier en daar nog een klein detail qua aankleding.
Wij zijn nog niet begonnen... Maar dat komt door de verbouwing hier. De badkamer is bijna klaar, daarna is de kamer van onze dochter aan de beurt. Die is opnieuw gestuct, spotjes in het plafond etc. Dus alleen nog behangen en schilderen. Gordijnen zijn ook besteld, meubels heb ik, alleen de antieke kast van mijn oma moet nog geschilderd worden, dat wordt haar kledingkast. Daarna is de babykamer aan de beurt. Die is 2,5 jaar terug ook opnieuw gestuct etc, dus daar komt alleen een nieuw behangetje en een nieuw kleurtje op de muur. Had het liever eerder af gehad, maar dat ging nou eenmaal niet. Heb wel bijna alles in huis wat er nog moest komen, gisteren heerlijk geshopt bij babypark met m'n moeder en zusje
Ik had de babykamer bij 23 weken gekocht, met 28/29 weken begonnen met verven etc. en met 32 weken was het kamertje helemaal af
Bij de eerste hadden we hem met 12 weken klaar, bij de tweede met 19 weken (omdat we deze keer wilde wachten voor de kleur) Wagen had ik besteld met 8 weken, net als maxi cosi e.d. en kamertje van marktplaats dus had ik meteen. Met 30 weken wil ik toch echt niets meer hoeven doen hoor, ik heb te dikke buiken daarvoor en wil gewoon lekker kunnen genieten, geurbuiltjes in de kamer en snuiven maar en lekker wegdromen.. Bij mijn moeder kwamen ze nog controleren met 30 weken of je je kamer wel af had en alle spullen had die op het lijstje stonden haha ik vind dat sommige echt zo lang wachten, zo zonde, die laatste weken kan je best wat accessoires / kleertjes shoppen maar basis is toch wel fijn als ie klaar is hoor.
Hier nog steeds niet af. Maar als het aan mij had gelegen wel hoor. Helaas ml druk met werk en studie en ik bi. Mijn schoonvader is de boel aan het opknappen. Hopelijk nu nog een weekje ofzo. De meubels zijn wel bezorgd afgelopen week.