Wij hadden het kamertje rond de 30 af.. Nou ja, af..... Er moet nu nog een wandsticker op de muur, maar daar wachten wen nog mee tot de kleine geboren is. Ik wil de sticker namelijk niet direct op de muur, maar op een triplex plaat, geschilderd in blauw of roze.... en voordat dat kan moet de kleine eerst geboren zijn!
Wij hebben de meubels gisteren besteld (20 weken). Behangen is al gedaan en vloer is ook prima. Alleen kwestie van spullen erin en klaarmaken dus. Wordt allemaal begin augustus geleverd.
Wij zijn er deze week echt mee begonnen (17 wk). Duurt nog even voor het af is, maar ik ben van mening dat je het grote werk moet doen als je je lekker fit voelt. Ik vind niet dat de man alles moet doen. Zelf helpen vind ik veel te leuk! ik wil zeker dat het voor de 30 wk af is, De kleine frutsels kun je altijd nog doen.
Bij dochter was hij met 37 weken klaar. En met 1,5 ging ze er pas slapen. Op dr nieuwe kamer zelfs al want op haar babykamer hadden we teveel last van geluidsoverlast via de buren. Zoon is over 11 dagen 1 en heeft een ledikantje bij zn zus op de kamer en een co sleeper naast mijn bed. Dusseh, hier nooit haast gehad!
Bij de eerste met 17 weken alles helemaal af, Bij de tweede eigenlijk alleen maar zoonlief over hoeven huizen naar een nieuwe kamer en de baby kamer bleef de baby kamer Met 20 weken was zijn kamertje klaar en konden we er roze accessoires in Zetten Nu ben ik bijna 26 weken en hebben we nog helemaal niets gedaan Maar we nemen de baby eerste tijd bij ons op de kamer en daarna gaan de Zusjes bij elkaar op de kamer dus zo heel veel Zal er biet hoeven te gebeuren
Na een goede 20w echo de meubeltjes besteld. Daarvoor hebben we wel al geverfd.... Ik hoop dat we rond week 30 wel klaar zijn
Wij zijn begonnen rond 18 weken, volgens mij stonden met 25 weken de meubels op hun plek. Ben echt een zeef, dus weet het niet meer zeker. Ben tot op de dag van vandaag nog lekker aan het rommelen .
Hier ziet het er naar uit dat de kamer van mijn dochter zal klaar zijn tegen dat baby geboren zal worden, dus na amper 2,5 jaar (kinderkamers zijn op de zolder en we moesten eerst nog werken aan ons dak laten doen waarvoor we eerst moesten sparen, vandaar de vertraging). Hoop toch nog een maand of 2 te hebben zonder kindje op ons kamer zodat we nog eens goed kunnen slapen. Baby's kamer zal waarschijnlijk tegen volgende zomer af zijn, dus tegen dat ze 6 maanden is. Wil haar toch sowieso eerst 6 maanden tot een jaar bij ons houden.
Hier hadden we de meubeltjes via MP gehaald met 8 weken. En de kamer was klaar rond 26/27 weken. We hoefden toen alleen nog kleine dingetjes te halen. Ik hou wel van vroeg klaar zijn. Zo wil ik het de aankomende keer ook weer doen
Ik denk over 2 weken ongeveer. Hoop eigenlijk volgende week te beginnen. Kamer voor dochter is nog niet helemaal af, als het goed is kan ze dit weekend verhuizen. Dan kan ik los! Wordt tijd, het begint te jeuken haha
De kamer is al zo goed als klaar, de meubeltjes komen morgen die gaan we dan in elkaar zetten, dan de aankleding nog.
hier was de kamer helemaal klaar rond de 25 weken. ik vind het zo fijn dat alles al klaar is en ik nu niet zo veel meer hoef te doen.
Wij moeten nog verhuizen en beginnen! En we verhuizen pas wanneer ik zo rond de 35 weken ben, dus ik stress nogal! We hebben wel alle meubeltjes al binnen, die staan hier te wachten totdat ons nieuwe stulpje klaar is. Gelukkig is het huis wel al helemaal gerenoveerd, hoeft nauwelijks wat aan gedaan te worden.
Hier al voor 20 weken meubels etc. besteld. Voornamelijk vanwege de drukte die er aan zat te komen met onze boerderij. Man werkt veel uren en wou niet in het hoogseizoen savonds laat nog meubels enzo in elkaar zetten. Ik heb ook vrij vroeg het kamertje geschilderd(man en ik hadden deal, als dat af was, gingen we shoppen, haha!). Kamertje is al maanden klaar, ben ik blij om, want ik zou nu de energie niet meer hebben om nog vanalles te moeten doen. Ook heb ik alles al gewassen en gestreken in de kasten liggen. Heerlijk idee dat dat niet meer hoeft. Alleen bedje moet ik nog opmaken, maar daar wacht ik nog paar weken mee. Enige wat nog in elkaar moet is de box, maar das zo gepiept. En nu ook nog niet nodig.
Wij moeten nog beginnen, maar ik word nu wel een beetje onrustig van alle mensen die dat raar vinden.
Gewoon lekker rustig aan doen dat doen wij hier ook haha komt vanzelf allemaal goed Wordt bij ons ook pas over een aantal weken voordat we een begin gaan maken
Wij zijn deze week begonnen met schilderen. Behang is binnen en aankomende week gaan we beginnen met behangen. Dan nog de deuren boven verven en de vloer van de babykamer leggen.