Wanneer kinderkamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Porkie, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij hadden de kamer af rond 35 weken. Dochter is nu ruim 6 mnd en slaapt nog bij ons. Hoeft dus niet snel af, maar dat wist ik voor de geboorte niet.

2. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had de kamer rond 18 weken zo goed als af :D

(meubels had is grotendeels nog van mijn dochtertje.

3. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Verox, alles in je eigen tempo toch?
    Tis wel fijn als je aan het eind ergens een bedje hebt en een verschoonkussen, maar dan heb je de noodzakelijke dingen toch wel ongeveer gehad :)

Ik wilde graag samen met mijn man het kamertje kunnen doen. Je weet niet hoe je je later in de zwangerschap nog voelt, dus ik vond het wel fijn om het rond week 25 klaar te hebben. Nu kan ik lekker tuttelen en opruimen, maar als dat verder niet meer lukt, dan is t gewoon pech. Geeft mij rust, maar goed, dat is hoe ik in elkaar zit.

4. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij zijn nu nog druk bezig, sleutel van het nieuwe huis gekregen met 24 weken zwangerschap en de zolder was 1 grote open ruimte waar kamers gebouwd moesten worden, dat is nu 2 weken af, maar dan moet je zelf nog opknappen enzo...
    Ben nu 32 weken en mijn doel is om met 34 weken voor ik met verlof ga klaar te zijn in huis...

5. REL

REL Lid

18 mrt 2013
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn er aan begonnen rond 28 weken en met 33 weken was ze helemaal klaar.

Deel Deze Pagina