ik heb heel veel gehad aan het wipstoeltje,mn zoontje zit er nu nog steeds in! ga binnenkort ook een eetstoel aanschaffen maar hij kan nog niet zelfstandig zitten dus hij mag nog niet rechtop. daarom is het wle handig als ze schuin kunnen zitten dan kan hij er wel in denk ik.
Heyy ! Nou, ik had Damani heel even in de Jumper gezet ! En wat kan hij zich goed recht houden zeg.. Hij vond het helemaal leuk ! Echt spingen kan hij nog niet, maar wel lekker spelen met alle mooie dingen die erop zitten ! Echt een aanrader meiden ! En een Kinderstoel komt er ook binnenkort aan -x-
Wij hebben wel een kinderstoel (ikea) maar ze zit er nog niet goed in, dus gebruiken 'm nog niet. Voor de hapjes gebruiken we de Bumbo, ideaal, ik zet 'r met stoeltje en al op tafel, ga er zelf bij zitten, werkt ideaal. Ik heb er ook het blad bij, handig als ik haar zelf iets wil laten pakken. En zo'n ding weegt niks, dus ik sleep 'm ook overal mee naar toe
Die Jumpero, daar heb ik ook naar staan kijken. Leuk ding maar volgens mij gaan die tot 12 kg en aangezien ons kereltje er al 10 weegt vond ik dat een beetje zonde van het geld...
dochter heeft met 6 maanden een loopstoel gekregen , ze kroop met 8 maanden , liep met 11 maanden al los ,op haar eerste verjaardag rende ze hele huis door kinderstoel ook met 6 maanden , maar je moet kijken of je baby goed kan zitten , mij zoon is 5 maanden nu en die zit echt nog niet zelfstandig hoor ,dus gebruik gewoon wipstoeltje met eten
bridgett zit ook nog niet helemaal zelfstandig.dus ik doe t ook nog met een wippertje hoor. soms in de dumbo maar daar zit ze iets teveel in elkaar.dus vindt t wippertje fijn en dan gewoon helemaal rechtop.gaat prima. heb de eetstoel van mn ouders gekregen toen ik zwanger was (houten met een verkleinkussen erin) maar staat voorlopig nog even op zolder. zo'n jumper lijkt me ook erg grappig. ze wil toch echt niet meer veel in de box op dr rug en ze heeft nu een periode dat alles maar 5 min. leuk is.dus wissel ik nog wel eens wat af. (box,wipstoel,doomoo,op schoot,speelkleed op de grond...etc...)
Hij is echt aan te raden, volgens mij tot 13 kilo, damani is 9 kilo ! En daarna gaat hij op marktplaats -x-