Wanneer kinderwagen, kinderkamer bestellen???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jannebo, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    heb met 12 weken een kinderwagen van 2 vriendinnen gehad. ik was zelf van plan om alles na de 20 weken echo te kopen. ik heb met 21,5 week die echo gehad en ben daarna een beetje gaan kijken. ik kon steeds niet kiezen dus geloof met 23/24 weken heb ik de kamer besteld en hij word eind deze maand (30 weken) bezorgd

groetjes

2. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Onze 'babykamer' bestaat uit allemaal losse meubels die we al hadden of via familie kregen (commode is een ladekast die we al hadden, bedje stond nog bij mijn ouders, enz). Dus daar zit niet echt levertijd op, alleen schuur- en schildertijd :p

De kinderwagen hebben we rond de 20 weken besteld, maar die laten we pas in augustus bezorgen (ik ben dan 36 weken. Liefst zou ik de wagen net een paar weken eerder in huis hebben, maar vanwege de vakantie bezorgen ze een aantal weken niet.) De garantie gaat namelijk in op het moment dat de wagen geleverd is. En ik vind het een beetje zonde om garantie te hebben lopen voor een product wat je nog niet gebruikt. De babyfoon kopen we daarom ook pas laat.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hebben de kinderkamer rond 16 weken besteld en de kinderwagen ergens rond week 21

4. Jannebo

Jannebo Actief lid

18 feb 2010
    323
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. We gaan in de 2e week van onze vakantie kijken, ik ben dan zo'n 18 weken. En dan eventueel gelijk bestellen...

5. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb het kamertje gisteren besteld, wilden we nog niet doen, maar de levertijd is 12 weken!! Dus met 29 weken wordt hij pas bezorgd.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Veel plezier met uitzoeken. Vond het helemaal super leuk om alles uit te zoeken.

7. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij hebben met 20 weken alles besteld. Kamertje was op voorraad (bij de babydump) en de kinderwagen (mutsy transporter) zou 9 weken duren. Nu belden ze na drie weken al op dat alles binnen was, ook de kinderwagen, en komen ze de hele handel brengen. Ik had ook gehoord van lange levertijden, maar het ligt er maar net aan wat je hebben wilt.

Deel Deze Pagina