Mooier en ander haar, in verwachting van een jongetje??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annelin, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb me nu toch iets... het valt anderen zelfs op en ik ben nog maar zo kort zwanger: ik heb een hele bos krullen gekregen!! Erg mooi, maar zo raar. Haha. Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik dit niet, in tegendeel mijn haar werd juist lelijker, slap en futloos.
    Nu is het 1 van de bakerpraatjes dat wanneer je in verwachting bent van een jongentje het je mooier zou maken...
    Iemand ervaring? Ik ben toch wel nieuwsgierig geworden!

2. Mamma2012

Mamma2012 Actief lid

13 nov 2011
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof niet in die bakerpraatjes. Het is ook gewoon echt onzin (ik kan mezelf bijvoorbeeld vergelijken met anderen en die zijn totaal anders zwanger of wat dan ook).

Hormonen doen veel met je lijf/uiterlijk e.d. Ik denk dat je gewoon mazzel hebt dat je nu ineens een prachtige bos krullen hebt! :)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dat denk ik ook. Tijdens mijn eerste zwangerschap kreeg ik ook prachtig haar. Mijn tweede zwangerschap helaas het tegenovergestelde en ik heb twee jongens.

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap van mijn dochter ineens krullen,nooit weggegaan

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Er is hier ergens een topic of je bij andere symptomen bij je 2e of meerdere zwangerschap, zwanger bent van het andere geslacht....

...en wat blijkt....het zegt totaaaaaaal niets.......je kan bij elke zwangerschap totaal andere dingen hebben en toch hetzelfde geslacht dragen.

6. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik geloof ook niet in die praatjes om eerlijk te zijn. Net als dat je aan de vorm van een buik het geslacht zou kunnen zien...
    Ik zou zeggen niet teveel speculeren over de verhouding geslacht / uiterlijk en gewoon genieten van je mooie bos haar. :)

Deel Deze Pagina