Voor mijn eerste drie kids heb ik een ledikantje gebruikt, maar ik wil zooo graag een wiegje voor de baby! (al weet ik dat ze er niet lang in kunnen, maar ja ik wil het ik wil het ) Nou zit ik te kijken, de meeste wiegjes hebben een stootrand(kussen) en dat vind ik wel wat gevaarlijk ivm weinig ventilatie (en dus wiegendood). Welk wiegje hebben jullie, ik zie zowel rieten als houten, alleen de houten hebben spijltjes zoals het hoort. En waar kan ik leuke goede wiegjes vinden?
Hoi Ik heb onze wieg bij babywalz besteld en daar zit ook een rand omheen maar die kun je eraf halen en dat heb ik nu inmiddels ook gedaan. Die van ons is van hout zie foto in mijn album hij koste meen ik 169 euro je had ook andere soorten hoor
Hallo, ik ga eens even op de site van babywalz zoeken, en die kidsfactory ook als ze een site hebben.. Familiewieg is hier geen optie, ikzelf had alleen nog ledikantje en mn vriend had wel zijn eerste wieg maar die had hij al gedeeld met zn ex, vind ik dan toch minder leuk, we hebben bij de geboorte van Stefano ook niks uit onze vorige relaties gebruikt.
ik heb een hangwiegje van sleepababy.com zie foto-album. hij vindt het heerlijk. je kunt 'm in slaap schommelen, maar als hij zelf beweegt, gaat de wieg ook schommelen (hangt aan een veer). is niet duur.
Milou, dat is niet echt wat ik bedoel want t moet een vaste slaapplaats zijn, een hangwiegje is natuurlijk wel leuk maar durf hem daar snachts niet in te leggen. (waarom zeg ik hem?)
is echt wel veilig hoor, mits de haak goed in het plafond is bevestigd. merlijn slaapt er nu dag en nacht in en wordt ondertussen steeds zwaarder en zwaarder.
Wij hebben destijds een schommelwiegje bij Prenatal gekocht. http://www.prenatal.nl/images/producten/1813463.jpg Het leuke vonden wij dat je het wiegje ook om kunt bouwen tot bankje.