ik wilde net de wandelwagen (het onderstel) inklappen maar het is te glad, normaal gesproken klap ik het ding zo in maar nu glijd ie weg, ik denk dat het een heel leuk gezicht was voor alle buren maar nu moest ik dus een muurtje zoeken zodat ie daar tegenaan zou komen en niet verder gleed. hoe doen jullie dat nu?
Hier zei zoonlief toen ik de sneeuw liet zien: "Hee, Het sneeuwt, nu kunnen we gaan sleeeen. Maar we hebben geen slee. Die moeten we dan even kopen mama!"
nou eeh niet weg gaan hahaha. ik heb het geluk dat winkels en de stad op loopafstand is. dus met de wandelwagen(3wielen terrein) was het goed te doen. heb wel net een slee gekocht, omdat mijn eigen slee geen ruggensteuntje had en ze eraf viel
we hebben geen slee en geen buggy, ons meisje kan nog niet zelf zitten, dus dat is beiden nog geen goed idee. ik denk dat ik haar maar meeneem met de draagzak straks
bestaat dat dan een slee met een rugsteuntje? Die had ik nog nooit gezien. Alleen is mijn zoontje wel te jong om te gaan sleeen. Hij kan nog niet echt zelfstandig zitten. Hij is nu bijna 9 maanden. Hij is nogal lui.hihihihi
Slee met rugleuning stond bij de bartsmit zag ik een houten en een plastiken. Kun je de wandelwagen niet op de rem zetten, of glijdt hij dan net zo hard weg? Het blijft idd lastig met de gladheid. Hier ligt vrijwel niets, dus had er weinig last van.
nee ik zet hem sowieso altijd op de rem als ik hem inklap. ach....het komt wel weer goed, dan maar even extra sjouwen, wordt ik ook niet minder van.