ik voelde de kleine voor het eerst bewegen tijdens de nekplooi meting in het ziekenhuis toen was ik 13 weken en daarna was het zo af en toe en nu wat vaker...
maar nog wel heel zachtjes dat word dadelijk vogens mij wat duidelijker rond de 18 a 20 weken denk ik liefs debor
hoi, ik voelde mijn kleintje met 17 weken en mijn vriend 8 dagen erna. het was toen al wel wat meer dan plopjes die ik voelde. (zoals velen het omschrijven). waarschijnlijk heb ik de eerste bewegingen niet mee gemaakt (omdat ik niet wist hoe het voelde) wees gerust. de bewegingen ga je snel genoeg voelen. groetjes marijke
hoi, ik voelde mijn kleintje met 17 weken en mijn vriend 8 dagen erna. het was toen al wel wat meer dan plopjes die ik voelde. (zoals velen het omschrijven). waarschijnlijk heb ik de eerste bewegingen niet mee gemaakt (omdat ik niet wist hoe het voelde) wees gerust. de bewegingen ga je snel genoeg voelen. groetjes marijke
ik voel deze nu sinds een paar dagen heb ook een voorliggende placenta maar tis al me 3e kindje ik ben er ook zeker van omdat toen ik met angelsounds aan het luisteren was een schopje kreeg en dat hoorde en voelde ik
ik voel deze nu sinds een paar dagen heb ook een voorliggende placenta maar tis al me 3e kindje ik ben er ook zeker van omdat toen ik met angelsounds aan het luisteren was een schopje kreeg en dat hoorde en voelde ik
ik voelde haar donderdag avond voor het eerst echt goed in me onderbuik. was toen bijna in me 17de week..was een duidelijke schop gelijk nadat ik sex had gehad was wel grappig..
Bij 18 weken wist ik zeker dat ik "iets" voelde en dat werd steeds duidelijker...Had ook een achterliggende placenta.
Ik voelde hem rond de 17 weken, ik dacht dat ik nodig naar de wc moest dus ik naar de wc en er kwam niets toen besefte ik eigenlijk pas dat het de beeb was.. Ik mn vriend bellen en verteld dat ik hem heb gevoeld vraagt die wat heb je gevoeld?! ik zo van: wat dcaht je van je kind sukkel.. Maar mn mannetje heeft hem rond de 19,5 weken echt aan de buitenkant gevoeld.. Liefs, Kim
Ik voel mijn meisje sinds een week, in het begin heel zachtjes vooral in de avond. Nu vaker ook overdag en veel duidelijker! echt heeeeel gaaf!
Ik voelde haar toen ik bijna 17 weken was en meteen heel duidelijk, een schuivend gevoel. Mijn vriend kon het diezelfde avond ook al voelen en vanaf toen heb ik haar iedere dag gevoeld. Wel steeds heftiger natuurlijk en soms een dagje wat minder. In het begin vooral 's avonds, nu de hele dag door, maar 's avonds nog steeds het heftigst. Wat ik hier heb gelezen voelen de meesten voor het eerst wel wat voor de 18 weken, en een enkeling pas na 22 weken ofzo. Ligt ook aan je postuur en waar je placenta ligt. Maar t maakt niet uit, pas vanaf 28 weken moet je iedere dag wat voelen.
net pas sinds 2 weken voel ik het echt goed en vandaag in bad zag ik mijn buik een plopje maken (of hoe ik dat ook moet zeggen) net of er iets uit drukte