Termijnecho niet verplaatsen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tfny, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tfny

    Tfny Lid

    19 jun 2007
    8
    0
    0
    Ik zou volgende week dinsdag eigenlijk de termijnecho hebben. Alleen nu vertek ik maandag de 23e juli op vakantie met de vliegtuig. Het is eigenlijk onverwachts gekomen. NU heb ik vanmorgen de verloskunde gebeld, alleen ze zei dat het moeilijk te verplaatsen zal zijn. Dat het gewoon bijna onmogelijk was, en vroeg ze niet of ik later op vakantie kon gaan. Maar ik heb de vlucht al geboekt. Ik kon ook niet eerder deze week, want alles was al vol. En ik vroeg of ik maandagochtend niet kon langskomen voordat ik ga. Maar dan hebbn ze geen spreekuur. Nu moest ik morgen terug bellen, want dan zouden er andere verloskundige zijn. En dan moest ik het maar met hun overleggen of het wel of niet kan. En nu.. Straks zeggen ze dat het echt niet kan... :(
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    denk als het echt niet anders kan dat je dan je termijn echo na je vakantie krijgt.

    maar waarom heb je die afspraak toen gemaakt voor die dag of heb je een last minit geboekt?
     
  3. Niet meer actief

    Tja tegen mij hebben ze dit ook gezegd. Het is schijnbaar erg moeilijk om deze afspraken te maken. Ze adviseerden ons dan ook om dit al met 12 weken te doen....
    Schijnbaar zijn er flinke wachtlijsten voor de termijnecho. Maar idd wel erg vervelend als er onverwachts iets tussen komt! Ik hoop voor je dat ze het kunnen verzetten!
     
  4. Tfny

    Tfny Lid

    19 jun 2007
    8
    0
    0
    Als ik terug ben dan ben ik al rond de 16 weken. En dat was te laat zei ze.
    Mijn vriend is buitenlands, en hij is vrijdag onverwachts vertokken naar zijn familie. En ik moet nog tot deze vrijdag werken en dan begint mn vakantie. Dus heb zo snel mogelijk de eerst komende dag gepakt welke ik kon pakken. Dus vandaar. En ik dacht dat het geen kwaad kon om het te verplaatsen. Blijkbaar wel...
     
  5. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je vk een volle praktijk heeft zal het denk wel een probleem geven of een mede zwangere moet zo lief zijn en de dag met jou te willen ruilen.
    hoop voor je dat dat nog kan anders zou ik vragen of je dan niet naar een gyn kan voor een termijn echo, neem aan dat ze daar wel begrip voor kunnen opbrengen
     
  6. Tfny

    Tfny Lid

    19 jun 2007
    8
    0
    0
    Ja daar was ik zelf dan ook al aant denken om dan naar de Gyn. te gaan. Maar ik wist niet zeker of dat dan wel kon, en wat hun dan zouden zeggen.
    Ik wacht anders dan maar tot morgen af. Kijken wat hun nog zullen zeggen, en als het niet meer gaat dan stel ik dan voor om dan naar de gyn te gaan.
     
  7. MaryWoods

    MaryWoods Fanatiek lid

    2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    of bellen naar een 'losse' echopraktijk?
     

Deel Deze Pagina