Wanneer kindje voor de eerste keer voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mausi, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.751
    646
    113
    Gelderland
    Wanneer voelden jullie je kindje voor het eerst??
    Ik heb de afgelopen dagen al 2 keer het gevoel gehad dat ik iets voelde... maar dacht steeds dat dat niet kon en iets anders was. Ik ben vandaag heel druk geweest en ging net rustig zitten (op bed met de laptop:p) en toen voelde ik echt vrij duidelijk iets, een soort veertje, kriebeltje dat aan de binnenkant van mijn buik bewoog... een paar minuten later nog eens....
    Ik ben 13 weken zwanger, kan dat echt het kindje al zijn? Ben benieuwd wanneer jullie iets voelden???

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ja hoor dat kan heel goed. Bij mij was het ook voor het eerst rond die tijd. Ligt er volgens mij ook aan waar je placenta ligt. Die van mij ligt beneden, dus dan kun je het al vrij vroeg voelen. Ook ben ik erg slank van mezelf, volgens de vk had dat er ook mee te maken.

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Hier voelde ik uk afgelopen donderdag. Toen was ik 13w6d. Bij S voelde ik hem met iets meer dan 14 weken, ook vroeg dus.
    Nu had ik al eerder het idee 'voel ik nou wat?', maar donderdag was het echt een herkenning van 'aha'!. Leuk hoor, die plopjes. Kind is ws. héél hard aan het schoppen, en het voelt nu als gekietel nog. Ik weet dat dat wel anders wordt, haha!

Het kan dus zeker, dat je het vroeg voelt.

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik ben jaloers op jullie! Ik zit nu in de 19e week en heb nog steeds niks gevoeld....:(

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Hier voel ik m al een dikkke week. Niet vaak hoor maar zodra je even rustig gaat zetten. Bij mij ligt mn baarmoeder ver naar achteren. Weet niet of het er wat mee te maken heeft hoor.

Deel Deze Pagina