even blij doen!, wie doet er mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MaryWoods, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hi meiden,

ff blij doen hoor!:
    - zojuist via de post mn ledikant-hemetje binnen gekregen en de nieuwe babyfoon (geschikt voor 2 kindjes)! dat was zo ongeveer het enige wat we nog moesten kopen (nou ja, kleertjes kunnen altijd ;)), dus ben helemaal blij dat we 'klaar' zijn!
    - Dit weekend lekker een weekendje weg en mn man is vanaf morgen al vrij!!! jeeeh!
    - Ik ben vandaag 34 weken en 2 dagen; dat is al ruim 2,5 week verder dan mn vorige zwangerschap! and still counting!
    - mn zoon heeft gister voor de 2de keer deze week zowaar op het potje geplast!

ben er ineens allemaal erg blij over ;)
    Nu vanmiddag nog naar de gyn en hopen dat deze trend zich doorzet en dat de kleine niet meer in een stuit ligt! ;)

2. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Leuk, leuk, leuk!!

(hier ook een beetje blij, vandaag de gordijntjes binnen, alleen nog kasten in en uitruimen en dan ook klaar met het kamertje)

Ik mag morgen naar de verloskundige, hopende dat ons meisje niet meer in stuit ligt. Succes vanmiddag!

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    he jij ook nog je beebje in een stuit? Laten we hopen dat onze ukkies lekker gaan draaien! ;)

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik vind het goede redenen om blij te zijn hoor. Ik zie dat je op 1e kerstdag positief hebt getest, dat zou wel een extra bijzonder moment zijn geweest. (als je iig wat hebt met de feestdagen!;))

Ik mag ook niet klagen. Nauwelijks kwaaltjes, vanmiddag behang voor het kamertje bestellen en volgende week donderdag ein-de-lijk de 20 wkn echo en weten we dus wat voor lief hummeltje we op de wereld gaan zetten in december!

5. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Hihi ik was gisteren ook al enorm blij dat mijn man een plankje had opgehangen in de babykamer. Waar je wel niet blij om kunt zijn.

Verder ben ik vandaag ook erg vrolijk, want:
    - Vandaag krijgen we de box, die ik eigenlijk officieel voor mijn verjaardag krijg (over twee weken).
    - Ik kan vanmiddag de proefdruk van het geboortekaartje halen.
    - Ik had een mama shirtje van H&M besteld en die is nu binnen. Hij is heel leuk!
    - En tot nu toe gaat de zwangerschap prima, oh en deze week weer hartje luisteren bij de VK

6. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Wat een goed nieuws allemaal zeg!
    Hopen dat het in deze sferen blijft, en je lekker kunt genieten zo!

Kun je mij wat meer vertellen over deze babyfoon die je hebt aangeschaft? Eventueel een website waar wat opstaat?

En even ontopic! Hier ben ik blij dat de onderzoeken bij de gyn goed zijn verlopen! En ik inmiddels op 3 cm ontsluiting zit. Hartje klopte goed, kortom hier ook een fijn nieuws!

7. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Geweldig die blije berichten!
    Het is ook het mooiste wat er bestaat dat we allemaal een kindje verwachten!

Wij zijn gisteren voor de groeiecho geweest en alles liep prima op schema dus ook helemaal blij! :D

Liefs

8. misa

misa Niet meer actief

Waaauw, je hebt zeker genoeg reden blij te zijn..! Leuk!!! Wat kun je blij zijn met sommige dingen he..!

Hier ook nog helemaal euforisch sinds de echo van gisteren: alles is goed en we krijgen een jongen!

Dus ook blij blij blij!!!

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ being mommy: volgens mij alecto 82/83... uit mn hoofd

'klein' smetje op deze fijne dagL: beebje ligt dus nog steeds in een stuit... Volgende week echo en als ze nog steeds in stuit ligt dan ws draaipoging. Lukt dat niet, dan stuitbevalling of keizersnede.... hellepie!

10. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Oh MaryWoods, hopelijk veranderd ze nog van ligging of kunnen ze haar draaien. Dat zou fijn zijn. Ik moet hopen dat mijn placenta naar boven schuift, want die zit op dit moment voor de uitgang. Anders wordt het ook een keizersnede.:(

Dan heb ik ook een klein smetje. Mijn man is de box vergeten te halen na zijn werk. En de proefdruk van het geboortekaartje was nog lang niet goed. Gelukkig hebben we nog even...

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren heb ik van mijn vriend een mobiel gekregen.
    De maandromen van Fisher Price. Met liedjes, lichtjes en jawel.. een afstandsbediening.:D
    Na alle praktische zaken in huis te hebben gehaald, vond mijn vriend het tijd om een duur 'speleding' in huis te halen.
    Ik zelf vind het nogal een uitgave, maar hij is zo trots en ik ben nu als een kind zo blij.
    Gisteravond gewacht tot het donker was en toen dat ding aangezet.
    Zat ik daar naast een leeg ledikantje, in het donker, te glunderen!

12. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    @ maryWoods.

Wat een leuke dingen allemaal, behalve op de stuitligging na dan.
    grappig hoor. je hebt ook een zoontje uit 2007 en ik ook en ik krijg nu ook een meisje!! Spannend allemaal he! En we lopen ongeveer gelijk.. hihihi ben ook 34 weken nu.
    Ik heb ook wat positiefs te melden, nog 2 daagjes werken en dan heb ik verlof!! YES!!!!

Alles is verder af, babykamer, en de kaartjes zijn uitgezocht. Volgende week kan ik met een gerust hart mijn verlof ingaan ;)

13. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je je zo goed voelt!!! Hopelijk is de kleine meid mooir gedraaid dan kan het helemaal niet meer stuk :D

Deel Deze Pagina