Hello ladies, Hier vandaag genoten van het lekkere weer in plaswijck.. (www.plaswijckpark.nl) En morgen op bezoek bij mijn oma, lekker in de tuin met de kids, komt helemaal goed. En jullie!?
Op kraamvisite geweest bij mijn tante in het ziekenhuis, daarna gelijk naar mijn pa. Nu ben ik thuis bij mijn moeder en morgen mag ik weer 156 km naar huis rijden.
Lekker bezig dus! Nog ergens een gaatje om te genieten van het lekkere weertje op een terrasje of in de achtertuin ergens haha!?
vandaag hebben we Elin haar eerste verjaardag gevierd. verder weinig echte plannen deze week. Donderdag naar dierenpark Wissel
Vandaag een heel stuk wezen wandelen en boodschapjes gedaan bij een winkelcentrum waar ik eigenlijk nooit kom. Vanmiddag een beetje thuis gerommeld. Morgen komt mijn moeder.
Naar de zaak geweest met mijn man en de kleine man, nu ik niet meer werk mis ik het wel dus even wezen buurten. Daarna gegeten bij mijn ouders. D slaapt net, ik ga zo douchen en daarna een serie kijken.
Hele weekend plus maandag werken. Dan dinsdag vrij. Rest van de week werken en als het goed komt vrijdag naar Utrecht met m'n vriend. Weekend vrij, we gaan dus lekker van het weer genieten. Vriend heeft vakantie
Vanmorgen de was gedaan. Vanmiddag een surprise party van een goede vriendin dien30 word en dit niet wilde vieren. Tada verassing. Thuis eten geregeld, madam douchen en naar bed. Morgen de efteling!!!!!!!!
Ooohh efteling! leuk! ik heb vandaag gewerkt, ga morgen mn huishouden doen en ff uitrusten. maandag begint mn zesdaagse werkweek
Peuterbed gekocht voor D en vanavond in elkaar gezet (hij ligt er nu lekker in). Voor morgen nog geen plannen, manlief wil denk ik 's middags wel even naar de tour kijken.
Ik was zoo moe dat ik vanmiddag op de bank heb geslapen.. vanmorgen boodschappen gedaan en scooter weggebracht voor reparatie ('s middags weer opgehaald). 's Avonds gewoon gekookt.. niet veel bijzonders gedaan dus verder, maar was zo moe. Vanavond wat in het huishouden doen en morgen ook. Misschien als het goed weer is even naar het strand lopen.
Vandaag samen met man boodschapjes gedaan, savonds kwamen vrienden eten. Mrgen kerk en wat opruimen thuis. Misschien naar het bos met de honden en de kleine.
Op kraamvisite geweest bij een vriendin (leuk!) en daarna schoongemaakt en in de tuin gewerkt ( niet leuk!).
Ik heb achterlijk, belachelijk, veel geld uitgegeven tijdens een shop dagje met mijn man en onze oudste zoon. Echt te gekke kleding gekocht. En daarna met z'n 4tjes, jongste bij opa en oma opgehaald, bij de Mexicaan/Argentijn gegeten. En nu ben ik lekkere wijntjes aan het drinken en behoorlijk dronken aan het worden. Wat een heerlijke dag *zucht* ( man zit nuchter naast me hoor, haha. Voor er allemaal woeste moeders komen die me onverantwoord en al dat soort dingen meer vinden. )