Ik vindt het zo moeilijk in te schatten! Ik moet ongeveer 200 mini cupcakes maken voor een feest. Wordt simpel versierd met glazuur (van poedersuiker) en glitterstrooisel. Hoeveel zou dat kosten om zelf te maken denken jullie?
als je van alles het huismerk neemt wat ook altijd wel goed smaakt of evt vanille suiker toevoegen ben je niet meer kwijt als 6 euro en zijn de mini cupcakehoudertjes het duurste
sorry las 20 stuks 200 geen idee uit een groot pak cakemix haal je ong 15 grote cupcakes dus ong 3 kleintjes maar als je vanalles gewoon het huismerk neemt valt het nog wel te doen hoor
Om de kosten te drukken zou ik geen kant en klare mix gebruiken. Ik maak het altijd zelf van roomboter, basterdsuiker, vanillesuiker, eieren en wat melk. (van alles 125gr, 1 zakje vanillesuiker, 2 eieren en 2 eetlepels melk) Ze mislukken nooit en smaken heerlijk!
Wil inderdaad geen mix gebruiken. Die zijn altijd best duur. @sannebc, hoeveel mini cupcakes zou ik daar van kunnen maken?
Dus dan zou ik het voor 50 euro wel kunnen redden? Neem aan dat het bruidstaartje wel ca. 10 euro zou hebben gekost?
Wil je echt van die hele kleine cc's (soort petit fours) of gewoon normale maat? Dit recept is voor 12 normale cupcakes. Ik heb er ook wel eens mini's van gemaakt, dan kunnen er 24 van gemaakt worden. Hier nog een x het recept, ik was de zelfrijzend bakmeel vergeten. De Leukste Taarten Maak Je Zelf!
Ik hoefde ook alleen maar de kosten van de spullen te betalen, dus geen werk loon..maar zij had t wel in een echte cake spulletjes winke, gekocht...
Echt mini cupcakes. Het is als een hapje bij de koffie/thee/kinderchampagne bij het afscheidsfeest van groep 8.
Als ik op basis van het recept van de leukste taarten boodschappen bij de albert heijn doe, kom ik uit om ca. 12,00 excl. de cakevormpjes en strooisel. Vormpjes zijn 5 euro voor 300 stuks en strooisel schat ik in ook ca. 5 euro. Kom ik dus zelfs onder de 25 euro uit! Dat zou super zijn!