Wat gebruiken jullie. Hij heeft het gelijk door als ik het in een hap yoghurt verstop, en vloeibare gaat wel alleen dat is zo weer leeg het flesje. Bestaat er nou geen multivitamine dat gewoon echt klein is dat je het haast niet ziet? Ik weet nog wel van vroeger dat er zoiets bestaat, maar of dat nu nog verkrijgbaar is? Ik weet nog dat er een zonnetje op de verpakking stond.
Ik heb die druppeltjes, s´morgens op een lepeltje 10 druppels en klaar.....doe er best wel lang mee, weet niet hoeveel pilletjes er in z´n potje zitten. Deze hebben een zonnetje erop: Davitamon D
Wij geven beertjes en elke ochtend denkt Sven dat ie een berensnoepje krijgt. Maar t zijn dus vitamines, van optimax. Ik weet niet welke leeftijd je kindje heeft, als ie nog niet kan kauwen is t nog niet zo handig bedenk ik me nu...
Hij is 4 dus kauwen gaat prima, hij is gewoon lekker dwars.. Ik heb ook die kauwvitamines van Cars waar hij gek van is, geprobeerd. Met als resultaat geopende potjes vitamine waar er hooguit 2 uit zijn gehaald.
Waarom wil je dat hij extra vitaminen krijgt? Als het goed is eet je kind gevarieerd en zijn extra vitaminen helemaal niet nodig.
@tjessia, daar ligt het probleem nu net. Ik denk dat mijn zoon qua vitamines niet genoeg binnenkrijgt. Het is een erg moeilijke eter, dus vandaar dat ik extra vitamines geef. En dit is sowieso wel aanbevolen.
multivits hebben vaak bijv aardbei smaak..zijn echt soort snoepjes... mijn zoontje vond dat echt reuze interessant, smaakt heel lekker hier optimax, en toevallig nu een potje davitamon
Mijn zoontje denkt dat vitamini's synoniem staat aan snoepjes (kent hij niet). Optimax berendingen, smaken lekker!
Hier ook de beertjes van optimax.. Je hebt ook multvitaminen wat zachte dingen zijn, net gummiebeertjes... Weet ff niet wat voor merk...
hier ook de optimax beren.. wij noemen het superberen-snoep. Mijn zoontje krijgt er altijd 1 na het eten. Wij nemen dan allemaal onze "pillen" dus hij doet gezellig met ons mee
Heb de muli van het kruitvat. dochter ziet ze als snoepjes. En samen met de vitamine d geef ik ze spontaan van heb je zin in een snoepje. Dus hier geen problemen met innemen. Heb dus niet echt advies voor je.
vit d heb je ook kauwtabletjes van, hier toevallig sinasappelsmaak..altijd een groot feest als hij " snoepjes" mag
Hier ook spontaan vragen of ze een snoepje wil, we hebben nu echinaforse kauwtabletten voor kinderen, goed voor de weerstand en lekkere framboos smaak
kun je die beertjes van optimax oook gewoon bij de apotheek of kruidvat of iets halen? ik heb nu de zonnetjes van davitamon in het begin ging het goed maar nu neemt hij ze absoluutn iet meer in