Wie weet het..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mootje1985, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Ik heb sinds gisteravond het idee dat ik last heb van menstruatie pijn... Wie weet wat dit is of heeft dit ook mee gemaakt voor de bevalling?
    Ik ben er nu steeds onzeker over!
    Morgen moet ik na de vk toen en ga het wel aangeven maar ben benieuwt of hier meer vrouwen last van hebben en misschien........

Ik hoor het graag!

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb daar al weken last van en nog steeds niet bevallen.

3. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    En heb je het aan gegeven bij de vk?
    of dat niet?

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Waarschijnlijk krijg je wat last van voorweeen. Dit zegt niet dat je bevalling al bezig is helaas. Je lichaam bereid zich voor op wat er gat komen. Bij de ene is dit pas eind het einde de ander heeft er rond 8 maanden al last van.

5. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik heb ook vaak 's avonds last van menstruatie pijn, in mijn buik en rug. Ik vraag me af of dat wel goed is bij bijna 26 weken.

6. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Daar heb ik ook al een aantal dagen last van. Mijn vk zegt dat het voorweeen zijn of indalingsweeen.
    In ieder geval helpt het je lijf voor te bereiden op de bevaling. Maar zegt nog niets over wanneer het begint (helaas)

7. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Ik heb er ook last van, vooral 's nachts. De vk had de laatste keer al heel belangstellend gevraagd of ik er last van had, ivm het indalen van de baby. Toen had ik er geen last van, maar nu dus inmiddels wel.

Liefs Petra

8. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Mijn kleintje was al helemaal ingedaald dus dat zal het dan denk ik ook niet zijn... Dat toch de voorweeën denk ik!

9. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hier nog een. :(

10. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    Hoi Mootje,

ik kan me van mijn eerste zwangerschap herinneren dat ik dat gevoel ook hevig had een week voor dat ik van ons eerste kindje ben bevallen.
    Ik had er voorl last van als ik druk bezig was geweest en het 's avonds rustig was. Soms zo erg dat ik dacht: ojee nu gaat het gebeuren.
    eeen week later was onze kleine meid er.

Mocht je het niet vertrouwen dan even de VK bellen.

verder wens ik je veel sterkte toe want nog even en je mag het kleine wonder ruiken zien en horen.

groetjes :)

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik kreeg hier gisteren ineens enorm last van! Schijnen idd voorweeën/indalingsweeën te zijn.

12. Kay

Kay Lid

1 dec 2005
    95
    0
    0
    Ik heb het ook. Vannacht heb ik er ook lichte weeën bij gekregen, maar helaas zijn die ook alweer gestopt. Allemaal oefenwerk! ;)

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Geloof me die kleine is écht nog niet helemaal ingedaald hoor, hij kan nog verder dalen.

Deel Deze Pagina