Wanneer kleden jullie je kindje aan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SharonR, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij het wakker worden eerst bv en dan hem lekker opfrissen en omkleden.. even samen spelen en daarna weer even op bed en is mama aan de beurt:)!

2. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ik probeer ritme aan te leren meteen na opstaan aankleden en dan eten, maar in weekend loopt weleens anders en dat mag ze ook wel merken ;) z is trouwens 20 maanden

3. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    hier hetzelfde:D

4. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijwel meteen als hij uit bed komt. Mijn zoontje kan niet meteen eten als hij wakker is, dus we kleden ons eerst aan en na een half uurtje gaan we eten!

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.996
    4.008
    113
    Als ze 's morgens uit bed komt! Ik vind dat een vrij normale gewoonte. Opstaan, evt. wassen, aankleden en dan ontbijten. Uiteraard zit ik zelf ook wel eens in pyjamabroek te ontbijten in het weekend, maar na een lange nacht slapen vind ik dat de dag begint, dus gaan de kleertjes aan.
    Anders kan ze net zo goed de hele dag in pyjama blijven want 's middags slaapt ze nog een keer.....

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Meteen uit bedje.
    Meestal gewoon boven of hij moet echt mega honger hebben...
    Dan beneden na fles.

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

Rond 7 a 8u fles dan gaat ze om half 10 naar bed en rond 11u doe ik haar pyjama uit en kleding aan

8. oxbow

oxbow Niet meer actief

Als ze wakker wordt 's morgens kleed ik haar meteen aan, dit ook omdat de oudste naar school moeten en ze dus wel in de kleren moet.
    In het weekend wordt het soms weleens eind van de dag.

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Heb zoveel kleren... zou zonde zijn als die ze niet aanheeft :D

10. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    We hoeven niet vroeg weg smorgens.. dus we gaan ontbijten en daarna gaan we naar boven om te douchen en aan te kleden. (maar dat kan ook gerust 11 uur zijn :D)

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha ja hier precies t zelfde..ik werk pas in de middag dus alle tijd van de wereld.

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Als ze wakker wordt komt ze eerst bij mij in bed liggen en tv kijken. Na een half uur gaan we eruit en kleed ik haar aan.
    Toen ik werkte (nu verlof) kleedde ik haar meteen aan.

13. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Als ons zoontje naar zijn onthaalmoeder gaat of we moeten vroeg weg, dan meteen na zijn ontbijt. Anders pas na zijn ochtendslaapje, ook als we nergens heen gaan die dag. Dan is het wel casual kleding hoor, zo'n zachte joggingsbroekje en normaal truitje.

14. Koon

Koon Niet meer actief

Gelijk uit bed, zoontje heeft geen pyjama aan in zijn slaapzak dus het zou een beetje koud zijn in zijn rompertje.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

's ochtends is het spits om de oudste naar school te krijgen, dus dan ga ik Caitlyn niet ook nog eens omkleden, als dat nog niet perse hoeft ;)
    Dus die kleed ik, als dat nodig is, ook pas om na haar eerste slaapje. Zijn haar kleren nog schoon, dan draagt ze ze vaak 2 dagen achter elkaar.

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Deed ik met mijn stiefkids in de weekenden ook altijd en met de oudste ook als we nergens heen hoefden. Waren de kleren tenminste ook niet direct bij het ontbijt al vies... ;)

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als we weg moeten kleed ik m aan..
    Anders loopt ie meestal gewoon in zn pyjama of joggingsbroek(die hij overigens ook gewoon buiten aanheeft hoor)

Lekker veel bewegingsvrijheid, heeeerlijk!
    Zou er zelf ook niet aan moeten denken om in een spijkerbroek ofzo rond te kruipen e.d

18. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

3 x vroeg, uit bed, eten en dan aankleden.

De overige dagen na een ochtendtuk en dan gewoon een lekkere losse joggingbroek of pyama broek (als we thuis blijven)

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Als ik hem 's morgens uit bed haal of mijn man dan kleden we hem direct aan. In het weekend, als we niet weg gaan, trek ik hem vaak een jogging broek aan.

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wisselend, normaal een keer na het eten maar als ze nat uit bed komt gelijk. Dat na het ontbijt is wel zeer rekbaar, soms gelijk soms pas tegen de lunch aan :p

Deel Deze Pagina