Ik had ook zoiets hoor. Dat babyspul is allemaal zo klein dat je best veel in de trommel kwijt kunt dus ook eigenlijk maar 2 tot 3 keer de wasmachine aan hoeft te zetten. Althans, dat was hier zo. En we hebben echt wel voldoende kleertjes etc.
Oh dat is fijn om te horen, ik vroeg mij al af of ik niets iets miste of zo, lijkt me niet zoveel werk hoor babywas doen. T leukste is natuurlijk wel da je eindelijk heerlijk kunt wegzwijmelen bij al dat kleine spul, heb er al zin in!
Uhm.... ik heb pas met 37 weken gewassen, toen was ook pas het kamertje gereed Zijn nl een kleine vier weken voor de bevalling nog verhuisd. Hebben een groot deel in de wasmachine gedaan (luiers etc) maar het "tere" spul hebben we voornamelijk op de hand gedaan. Een deel van de hydrofielen heb ik wel gestreken, omdat die weer werden gebruikt als "onderlegger" in het wiegje en de kinderwagen.
Ik heb wel veel machines gedraaid. Ook omdat bv de hydrofielluiers wel op 60 graden moesten en de kleertjes juist weer op 30. En ik durfde al die mooie rode en roze kleertjes echt niet samen met andere kleuren te wassen. Plus dat mijn wasrek niet groot genoeg was om alles in 1 keer op te hangen haha. Het is gelukkig allemaal goedgegaan en niet doorgelopen. Oh en ik vond het dus vroeg zat om met 36 weken te doen, je zit namelijk toch maar te wachten haha . En het kamertjes was veel eerder ook nog niet klaar en dat was voor mij toch wel een voorwaarde anders wordt het toch weer vies
bij mij is het kamertje klaar, alles ligt op de goeie plek, nu alleen nog wassen, maar ik denk dat ik dat pas ga doen als ik er echt de tijd voor heb want nu moet ik gewoon nog werken. de kans zit er in dat ik eerder stop doordat ik door de zwangerschap erg moe ben.
krijg helemaal last van nesteldrang als ik dit topic lees, haha! Maar hier nog geens een begonnen met de babykamer, ook nog niet veel spulletjes gekocht. Denk dat ik rond 35/36 weken alles ga wassen... In ieder geval pas als de babykamer klaar is.
ik heb gisteren het kamertje samen met mijn vader helemaal gepoetst,we hebben er veel in moeten verbouwen,dus het was stoffig. de commode hebben we ook meteen opgebouwd,nu zag ik alleen dat het blad een beetje beschadigd is,dus die vd week even schuren en schilderen,en dan mag ik gaan wassen. mijn moeder heeft laatst al wat spulletjes gewassen,ze wilde zo graag die kleine pakjes op de lijn zien hangen,en de rest doe ik denk ik volgende week. ik las wat over die zwitsal geurbuiltjes??waar kun je die halen?
oke,bedankt dames,dan zal ik binnenkort eens op onderzoek uitgaan.. nog even een vraagje,gebruiken jullie wel of geen wasverzachter??
bij baby's mag je geen wasverzachter gebruiken omdat het huidje daarop kan reageren met een allergische reactie, als je het strijkt of in de droger doet is het ook lekker zacht