hey meiden, nog eens bedankt voor de reacties! ben gisteren begonnen met wassen! vandaag nog wat wassen en dan heb ik de kleertjes klaar! ik was de kleertjes met le chat! ruikt wel fris! en is ook wel hypoallergeen ofzo dus kan geen kwaad voor babyhuid! wat mijn tas betreft daar steek ik nu en dan eens wat in en als er iets gebeurt is die snel aangevuld! groetjes
mijn kleertjes worden gewaaen zodra ik wat gekocht heb. ik ga ze begin april een anderhalve maand van de voren dus nogmaals wassen. vroeger moest alels 2 maal gewassen zijn zonder wasverzachter. ik weet niet of dat nog zo is. maar ik voel me er prettiger bij en heb graag alles in orde dus doe het gewoon. dan dek ik ook he bedje op en doe er een heel groot laken overheen voor de stof. idem met de maxicosie en kinderwagen. zo heb ik alles afgedekt klaarstaan,
@ Roozjuh: Ja, ook als je van plan bent thuis te bevallen moet je een tas klaar hebben staan. De kans bestaat altijd dat je toch in het ziekenhuis moet bevallen.
Ik heb eens gelezen dat de kans dat een eerste bevalling eindigt in het ziekenhuis 50% is, dan zou ik dus zeker wel een tas klaarzetten.