echt? Dat hebben ze hier nog nooit gedaan. Wel even gekeken of alles goed was maar niet eraf gehaald.
Precies dit! Wiegje toen ook alvast opgemaakt. Wel gewoon verschoond als ik weer ging wassen. Fles/speen wat later ''uitgekookt''. Met een week of 38 denk ik.
Hier ligt alles al klaar, wiegje staat sinds afgelopen vrijdag ook. Nog niet opgemaakt maar wel de bekleding en t hemeltje er op, matrasje gelucht en het schone spul wat we nodig hebben ligt er in. Kruiken zijn ook al een paar weken geleden gecheckt op lekken. Hele span dan wel onder afdekzijl. Hier juist vroeg begonnen omdat ik geen idee heb wanneer mn mobiliteit helemaal brak wordt. Hij is al beroerd en ik weet niet welk niveau dat heen gaat en vanaf wanneer ik dus helemaal amper nog uit de voeten kom. 3x een trap per dag op en af in huis is echt t matje als sinds weken, moet ook echt niet proberen dat een 4e keer te doen. Spul wat we nodig hebben ligt in bereik in een grote zwarte box met klik deksel en een deel in de ladekasten. Vluchttas spul ligt bij elkaar, mijn spullen zijn ook al redelijk verzameld. De andere maten babykleding zijn enkel uitgesorteerd op maat en zitten in verhuisdozen. Die kan mn man dan wel de kamer uit bonjouren als t brakker wordt. Maar t verschil tussen t ene en t andere overtrekje...eeeeeuh. Dus ik heb tot zo ver voorbereidt en gewassen wat we nodig gaan hebben en wat ik aan mn man niet hoef te vragen zonder dat hij water ziet branden. Paar weken extra vooruit is t issue niet. Overigens ook vast een lijstje gemaakt wat we de vorige keer hals over kop nog konden gaan halen. Aantal dingen als voedingskussen hebben we gewoon nog, tepelhoedje gaan we niet nodig hebben dit keer, maar bijv. arnica d montana, othiflor start (voortijdig al in gebruik), sperti, extra kraamverband enzo hebben we dan vast in huis en om een witte kool te scoren (borsten koelen!!!) kan ik zelfs de buurvrouw nog vragen. Nu had mn man relatief gezien nog een makkie afgezien dat voedingskussen en de goede maat tepelhoedje te pakken krijgen, maar mn broer was niks anders aan t doen dan van winkel naar winkel aan t racen ipv aan t bijtanken en zn "nieuwe leven" gewend te raken.
Ja beide keren andere kraamzorg maar beiden haalden het eraf, deden het in de was, en maakte met nieuwe lakens op Terwijl het dus bij 37/38 was gewassen en opgemaakt. Nu heb ik m’n hele set in de kast gelegd. Succes ermee
1e zwangerschap deed ik dit met 33 weken al. Maar ik had toen minder. Deze zwangerschap heb ik het met 34 weken gedaan.ook net periode dat ik veel buiten kon drogen. Ben lang bezig geweest want heb nu meer en ook alvast 62 gewassen omdat sommige kledingstukken kleiner vallen. Heb kleding in 50/56 en dus 62 klaarliggen in kast
Wiegje wel opgemaakt met plastic erover want kan nog 5 weken duren... ledikant nog niet daar slaapt zoontje nu nog in maar die gaat zo naar een andere kamertje