Hoi Iedereen, Even een vraagje, ik denk niet dta het kwaad kan maar misschien toch een beetje overbezorgde vraag. Ik heb een klein wondje op mijn buik, ik had een ingegroeid haartje op mijn buik en die wilde ik even weghalen, dit ging niet geheel olgens plan dus het is een klein oppervlakkig wondje geworden..schoongemaakt met een beetje betadine. Kan een wondje op je buik kwaad? groetjes, Sandhya
Geen idee, maar ik denk eigenlijk dat als het oppervlakkig is het echt niet uitmaakt of het op je buik zit of waar dan ook. Alleen als het echt flink gaat ontsteken en zweren is het misschien weer anders. Maar het lijkt mij dat dit geen kwaad kan.
O, dat heb ik al een paar keer gehad! Ik smeer er dan een beetje calendulazalf op, dan is het zo weg. Volgens mij kan het verder geen kwaad.
Heb ik ook gehad en Calendula-emulsie doet wonderen. Dan is het zo weer verdwenen. En zolang het geen dikke ontstekingen zijn dan kan het ook geen kwaad.
Als het oppervlakkig is en niet onstoken raakt kan het geen kwaad lijkt me... Wel kan het zo zijn dat je nu eerder littekens overhoudt.... weet niet hoe strak je buikje staat.... Vorige zwangerschap is de kat... (toen ik lag op de bank) over mijn buik heen gelopen.... ik had een gelijk een oppervlakkige kras.... en dat is toch altijd een litteken gebleven, terwijl het helemaal niet diep door was..... denk omdat mn huid al zo strak stond.....